aktualizace 27. 03. 2025
Autor:
Pavol Kukučík
Datum: 26.04.1993
Místo:
Lozorno
V Lozorně zastavil osobní vlak MOs 22506, na kterém byl nasazen motorový vůz 810.063-8. Měl před sebou ještě 6 let provozu pod tímto označením. V roce 1999 prošel rekonstrukcí, po které vyjel již pod číslem 811.026-4.
aktualizace 27. 03. 2025
Autor:
Ladislav Kroul
Datum: 29.09.1994
Místo:
Zohor
Na nástup cestujících vyčkával v Zohoru motorový vůz 810.064-6. Za 5 let prošel rekonstrukcí, po které již nosil označení 811.027-2.
aktualizace 27. 03. 2025
Autor:
Ladislav Kroul
Datum: 13.09.1990
Místo:
Depo Bratislava hlavné
Na točně svého domovského depa Bratislava hlavné pózoval motorový vůz 810.066-1, který zde byl ve stínu svých známých kolegyň, ovšem i on vykonával potřebnou práci v osobní dopravě bratislavského uzlu a na nedalekých místních tratích.
aktualizace 27. 03. 2025
Autor:
Ladislav Kroul
Datum: 16.07.1999
Místo:
Štramberk
Ve Štramberku se k odjezdu chystá osobní vlak do Studénky a v jeho čele je 810.072-9.
aktualizace 24. 03. 2025
Autor:
Jiří Vobecký
Datum: 05.09.1999
Místo:
Otrokovice
Na 7. koleji v Otrokovicích odpočíval "čmelák" 771.032-0, který patřil do stavu depa ve Veselí nad Moravou, ovšem byl znám svým nasazováním i na trati Kojetín-Tovačov, resp. na vlečce Skašov.
aktualizace 24. 03. 2025
Autor:
Martin Varga
Datum: 16.01.1998
Místo:
Přerov
Dne 16.1.1998 byl na 5. staničním posunu v Přerově nasazen domácí "čmelák" 771.034-6.
aktualizace 24. 03. 2025
Autor:
Ivan Šnábl
Datum: 02.05.1995
Místo:
Neratovice
V Neratovicích byl dne 2.5.1995 vyfocen značně omšelý "čmelák" 771.041-1. Nedlouho poté se lokomotiva mohla stát slavnou, již o měsíc později byla přesunuta do Břeclavi, kde mělo dojít se slovenskou stranou k výměně za "pomeranče" T678.0012. Ovšem díky úřednímu šimlu se nezdařilo a tak "čmelák" jen zapadl do inventárního stavu břeclavského depa, kde již dokončil svůj provozní život.
aktualizace 24. 03. 2025
Autor:
Marek Štěpánek
Datum: 4.10.1995
Místo:
Chrenovec
Novým lakem zářící lokomotiva 771.074-2 vyčkávala v Chrenovci v čele nákladního vlaku na odjezd po křižování s osobním vlakem. Za vydatnou porcí "wapek" se jistě nachází další stroj stejné řady na postrku.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 1. 4. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací