Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
08.09.1990
Místo:
Znojmo
Jihlavská "berta" 751.019-1 byla ve Znojmě vyfocena ve společnosti parních lokomotiv 310.23 a 433.001.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.08.1991
Místo:
Znojmo
V znojemské strojové stanici odpočíval stroj 781.255-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.08.1991
Místo:
Znojmo
Ve znojemské služebně se setkala "zamračená" 752.013-3 s "kredencem" 830.119.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
31.01.1992
Místo:
Znojmo
Motorový vůz 830.054-3, bez složené zahrádky čelního přechodu, stál 31. ledna 1992 ve Znojmě na postrku osobního vlaku do domovského Brna.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
28.04.1993
Místo:
Znojmo
Ve znojemském depu odpočíval mezi výkony břeclavský "sergej" 781.190-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.06.1993
Místo:
Znojmo
830.054-3 čeká na odjezd v železniční stanici Znojmo.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
22.11.1993
Místo:
Znojmo
Heršpický vůz 830.207-7 byl 22. 11. 1993 v provozní přestávce odstaven v kusé koleji tehdejší vozební stanice Znojmo. Za ním je stroj 771.070, který povede nákladní vlak do Břeclavi a za nadjezdem vykukuje kousek "sergeje" 781.504.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
11.05.1995
Místo:
Znojmo
Ve znojemském depu vyčkával na další nasazení "pilštyk" 735.038-2, jednalo se tehdy již o závěr jeho provozní kariéry.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací