Žilina

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.11.1987
Místo: Žilina

Do stanice Žilina práve vchádza nákladný vlak dopravovaný dvojicou rušňov E479.1025+1026.

Autor: Jan Novotný
Datum: 30.11.1987
Místo: Žilina

Pri treťom nástupišti stanice Žilina zastavil nákladný vlak dopravovaný "dvojčaťom" E479.1036+1035.

Autor: Jan Novotný
Datum: 30.11.1987
Místo: Žilina

V Žilině byla s rychlíkem č. 700 vyfocena "nulková bobina" E499.0079, která tou dobou náležela do stavu depa ve Spišské Nové Vsi.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.08.1988
Místo: Žilina

Rušne E479.1034+1033 čakajú v stanici Žilina na odchod v čele nákladného vlaku smer Púchov / Čadca.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 15.08.1989
Místo: Žilina

Bratislavské "eso" 363.090-2 bolo zvečnené pravdepodobne v čele rýchlika z Košíc do Bratislavy v stanici Žilina. Vľavo pri treťom nástupišti postáva dnes už múzejná "bobinka" E499.0062.

Autor: Jan Novotný
Datum: 09.12.1989
Místo: Žilina

V Žilině čekala na odjezd s nákladním vlakem spišská "dvojička" E479.1053+E479.1054.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.07.1990
Místo: Žilina

Pri prvom nástupišti stanice Žilina zastavilo novučičké "eso" 363.150-4 v čele ťažkého rýchlika do Košíc. O desať rokov neskôr bol rušeň upravený pre vyššiu maximálnu rýchlosť a preznačený na 362.004-4.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.02.1991
Místo: Žilina

Olomoucká "bobina" E499.0015 a nálada zimní noci v Žilině dne 16.2.1991. Rok poté, k datu 13.1.1992, byla lokomotiva zrušena a následně sešrotována v Břeclavi.