Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.11.1987
Místo:
Žilina
Do stanice Žilina práve vchádza nákladný vlak dopravovaný dvojicou rušňov E479.1025+1026.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
30.11.1987
Místo:
Žilina
Pri treťom nástupišti stanice Žilina zastavil nákladný vlak dopravovaný "dvojčaťom" E479.1036+1035.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
30.11.1987
Místo:
Žilina
V Žilině byla s rychlíkem č. 700 vyfocena "nulková bobina" E499.0079, která tou dobou náležela do stavu depa ve Spišské Nové Vsi.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.08.1988
Místo:
Žilina
Rušne E479.1034+1033 čakajú v stanici Žilina na odchod v čele nákladného vlaku smer Púchov / Čadca.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
15.08.1989
Místo:
Žilina
Bratislavské "eso" 363.090-2 bolo zvečnené pravdepodobne v čele rýchlika z Košíc do Bratislavy v stanici Žilina. Vľavo pri treťom nástupišti postáva dnes už múzejná "bobinka" E499.0062.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
09.12.1989
Místo:
Žilina
V Žilině čekala na odjezd s nákladním vlakem spišská "dvojička" E479.1053+E479.1054.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.07.1990
Místo:
Žilina
Pri prvom nástupišti stanice Žilina zastavilo novučičké "eso" 363.150-4 v čele ťažkého rýchlika do Košíc. O desať rokov neskôr bol rušeň upravený pre vyššiu maximálnu rýchlosť a preznačený na 362.004-4.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.02.1991
Místo:
Žilina
Olomoucká "bobina" E499.0015 a nálada zimní noci v Žilině dne 16.2.1991. Rok poté, k datu 13.1.1992, byla lokomotiva zrušena a následně sešrotována v Břeclavi.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 11. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací