Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.08.1997
Místo:
Žilina
Na bratislavskom zhlaví žst. Žilina sa v augustovom ráne rok 1997 stretli dve legendy našich tratí - čmeliak a "pilštyk" 735.252-9, ktorý sa o niekoľko rokov neskôr podrobil rekonštrukcií na rad 736 a ako 736.005-0 slúži v nákladnej doprave dodnes.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.08.1997
Místo:
Žilina
Pri posune na zhlaví ŽST Žilina bol zadokumentovaný domáci "pilštyk" 735.253-7.
Autor:
David Prause
Datum:
10.08.1998
Místo:
Žilina
Dnešným slangom "retrokarkulka" 726.090-4 slúžila ako záloha v ŽST Žilina. Ako môžete porovnať s ďalšou fotografiou z našej galérie, svoj pekný "kabátik" mala iba jeden rok, no už bol značne vyblednutý a zašpinený.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
20.04.1999
Místo:
Žilina
Na staničním posunu v Žilině byla dne 20.4.1999 nasazena lokomotiva 735.252-9, jednalo se již jen o labutí píseň jejího zdejšího provozu, potažmo celé této lokomotivní řady na Slovensku.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
20.04.1999
Místo:
Žilina
Ze Žiliny odjížděl dne 20.4.1999 osobní vlak, který měl na postrku motorový vůz 830.156-6.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
20.04.1999
Místo:
Žilina
Trať ze Žiliny do Rajce byla po mnoho let působištěm motorových vozů ř. 830, jedním z nich byl i 830.220-0, který na snímku vyčkává na odjezd ze žilinské stanice.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.04.1999
Místo:
Žilina
"Rakaňa" 183.022-3 opúšťala Žilinu v čele nákladného vlaku smerovaného na Čadcu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.04.1999
Místo:
Žilina
Prototypová bobina 140.001-9 při přestavování zátěže v uzlu stanice Žilina.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 11. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací