Autor:
Jiří Škalda
Datum:
01.08.2010
Místo:
Ždírec u Plzně
Několik strojů DKV Plzeň prošlo "dílnama" v roce 2010 a zůstal jim původní lak. Jedním z těchto strojů byl "plecháč" číslo 30. Na snímku autora vidíme zmíněný stroj u stanice Ždírec u Plzně.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
04.08.2010
Místo:
Ždírec u Plzně
Po vykřižování s osobním vlakem opouští stanici Ždírec u Plzně pěkná "laminátka" 240.023-2 s vlakem Pn 68710.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
21.09.2010
Místo:
Ždírec u Plzně
Na čele vlaku Pn 68710 se sešla sestavička budějovických "laminátek" 230.019-2 + 230.066-3 a 230.106-7. Pro devatenáctku pracovní den v Plzni končí. Na dvojče 066 + 106 čeká připravený vlak s uhlím do Českých Budějovic.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
27.10.2010
Místo:
Ždírec u Plzně
Osobní vlak Os 8948 tažený "plecháčem" 242.237-6, který obdržel druhou verzi laku studia Najbrt, před malou chvíli opustil stanici Ždírec u Plzně.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
02.10.2011
Místo:
Ždírec u Plzně
Krátce před západem slunce míří z přechodu Horní Dvořiště k Plzni a dále do Boru u Tachova další zásilka rour z produkce závodu ILVA Taranto, členu skupiny Riva. Vlak 1nsl. 68770 veze 363.058-9 a snímek byl pořízen za Ždírcem u Plzně.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
18.02.2012
Místo:
Ždírec u Plzně
Nedostatek bojeschopných lokomotiv toho dne v Plzni zapříčinil nasazení řady 210 na postrk uhelního vlaku do Budějovic. Na postrku se vezl až po Nepomuk "jezevec" 016, kde byl vlakové laminátce něco platný ve stoupání na Pačejov.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací