Ždírec u Plzně

Autor: Jiří Škalda
Datum: 01.08.2010
Místo: Ždírec u Plzně

Několik strojů DKV Plzeň prošlo "dílnama" v roce 2010 a zůstal jim původní lak. Jedním z těchto strojů byl "plecháč" číslo 30. Na snímku autora vidíme zmíněný stroj u stanice Ždírec u Plzně.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 04.08.2010
Místo: Ždírec u Plzně

Po vykřižování s osobním vlakem opouští stanici Ždírec u Plzně pěkná "laminátka" 240.023-2 s vlakem Pn 68710.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 21.09.2010
Místo: Ždírec u Plzně

Na čele vlaku Pn 68710 se sešla sestavička budějovických "laminátek" 230.019-2 + 230.066-3 a 230.106-7. Pro devatenáctku pracovní den v Plzni končí. Na dvojče 066 + 106 čeká připravený vlak s uhlím do Českých Budějovic.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 27.10.2010
Místo: Ždírec u Plzně

Osobní vlak Os 8948 tažený "plecháčem" 242.237-6, který obdržel druhou verzi laku studia Najbrt, před malou chvíli opustil stanici Ždírec u Plzně.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 02.10.2011
Místo: Ždírec u Plzně

Krátce před západem slunce míří z přechodu Horní Dvořiště k Plzni a dále do Boru u Tachova další zásilka rour z produkce závodu ILVA Taranto, členu skupiny Riva. Vlak 1nsl. 68770 veze 363.058-9 a snímek byl pořízen za Ždírcem u Plzně.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 18.02.2012
Místo: Ždírec u Plzně

Nedostatek bojeschopných lokomotiv toho dne v Plzni zapříčinil nasazení řady 210 na postrk uhelního vlaku do Budějovic. Na postrku se vezl až po Nepomuk "jezevec" 016, kde byl vlakové laminátce něco platný ve stoupání na Pačejov.

1