Autor:
Tomáš Paška
Datum:
05.05.2003
Místo:
Zákolany
Mezi Zákolany a Dřetovicemi projíždí "ucelenka" společnosti OKD Doprava, v jejíž čele se představilo "dvojče" 753.704-6 + 753.703-8 a na postrku si ševelí 753.705-3 + 753.706-1.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
21.05.2007
Místo:
Zákolany
Trať Kladno - Kralupy nad Vltavou byla dlouhé roky jednou z těch tratí, kde osobní dopravě vládly motorové vozy 810, svého času doplňované ještě o dvojici rakovnických prototypů řady 811. Na snímku z 21. května 2007 je u Zákolan zachycen motorový vůz 810.585-0, jedoucí jako osobní vlak do Kralup.
Nové!
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
28.11.2008
Místo:
Zákolany
V někdejší královehradecké lokomotivě 753.353 má původ modernizovaný "Catr" 753.714-5. Po jeho modernizaci, ukončené v roce 2004, byl zařazen do stavu dopravce OKD-Doprava. V letech 2004 až 2010 jezdil nejprve v modro-žlutém nátěru, v němž byl zachycen na snímku pořízeném u Zákolan 28. listopadu 2008, kdy společně se strojem 753.729 na vlaku Rn 59631 vezly zásilku uhlí do Kladna-Dubí. Až na jaře 2011 vyjel ve změněné kombinaci barev oranžové a černé, představující tehdy nově zaváděný firemní nátěr dopravce OKD Doprava.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
25.09.2011
Místo:
Zákolany
Zcela zásadním okamžikem, pro někdejší zamračenou T478.2006 bylo v červnu roku 1973 její předání z depa Zdice do LD České Budějovice, kde doplnila sesterské stroje inventárních čísel 2003 - 2005, 2007 a 2008. Už na přelomu zimy a jara 1973/1974 prošla tato skupinka zamračených rekonstrukcí, spočívající v dosazení parních generátorů PG 500, vyzískaných tehdy z lokomotiv T444.1 s jejich následným přeznačením na T478.1231 až 236. Na snímku, pořízeném 25. září 2011 je zachycena jedna z nich, stroj inventárního čísla 236, v čele vlaku Mn 85431 z Kralup do Kladna, zachycený nedaleko Zákolan.
Autor:
"Hostivice"
Datum:
05.05.2012
Místo:
Zákolany
Tichou atmosféru probouzejícího se májového dne v údolí Týneckého potoka příliš neruší průjezd Rn 50562 s ocelovými polotovary z Třince do válcoven v Kladně-Dříni, v areálu bývalého závodu Poldi Kladno. Přes 2000 tun těžká zásilka míjí v úseku Zákolany - Dřetovice bývalý drážní domek, pod vedením dvojčete 753.7 v čele a do nedávna ostravských lokomotiv 742.446-8 a 742.126-7 na postrku.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
11.08.2016
Místo:
Zákolany
Dvojice "zrychlených" banglí 741.506-0 a 741.508 byla 11.srpna 2016 zachycena na závěsu vyrovnávky Wapek z kladenské teplárny, jedoucí pod číslem 89200. Oba stroje, ač už dlouhé roky jezdící ve službách dopravce AWT, stále ještě nesou nátěr předchozího majitele, firmy Viamont.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací