Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.04.1992
Místo:
Vsetín
Dvojica strojov 131.054-9+131.053-1 bola zachytená pri vchode do žst. Vsetín.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.06.1992
Místo:
Vsetín
S ucelenou súpravou cisternových vozňov zastavila vo Vsetíně žilinská "rakaňa" 183.017-3.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
07.08.1992
Místo:
Vsetín
Ve Vsetíně došlo dne 7.8.1992 k setkání zánovních "peršingů" 162.035-0+163.041-7, první zmíněný byl nasazen na "raketě" Rn 51510.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.08.1992
Místo:
Vsetín
"Dvojča" 131.035-8+036-6 ukážkovo zastavilo v stanici Vsetín so svojím nákladným vlakom.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.11.1992
Místo:
Vsetín
V stanici Vsetín bol zachytený nákladný vlak s previazanými širokorozchodnými cisternovými vozňami. V jeho čele bola "dvojička" 131.056-4+055-6 z depa Spišská Nová Ves.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
04.02.1993
Místo:
Vsetín
Pod dominantou města Vsetína, budovou místní Zbrojovky, byla zachycena "bobina" 140.039-9 s osobním vlakem 3207.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.02.1993
Místo:
Vsetín
Ve Vsetíně zastavila "raketa" Rn 51510 v čele s ostravským "peršingem" 162.052-5.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
01.09.1993
Místo:
Vsetín
S rychlíkem zastavila ve Vsetíně pražská lokomotiva 162.048-3. Pod tímto označením bude jezdit už jen necelý rok, kdy k datu 24.5.1994 dochází k jejímu přeznačení na 163.248-8, protože darovala své podvozky "esu" 363.122 na zrychlení.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací