Vracov

Autor: Tomáš Paška
Datum: 31.07.1999
Místo: Vracov

S rychlíkem R 921 "Javorina" projíždí "zamračená" 751.002-7 traťovým úsekem mezi Vracovem a Bzencem.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 12.08.1999
Místo: Vracov

Motorový vůz 850.001-9, který se na snímku autora představuje v čele vlaku Sp 1926, projíždí traťový úsek Vracov - Vlkoš.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 12.07.2000
Místo: Vracov

V létě roku 2000 už jezdil v Brně poslední "pilštyk", a to stroj 735.248-7, který díky jeho vybavení zdrojem pro dobíjení a ovládání přípojných vozů byl často používán jako náhrada za heršpické motorové vozy řady 842. Tak se stalo i 12. 7. 2000, kdy byla lokomotiva nasazena na pár spěšných vlaků 1921/26 z Brna do Bylnice a zpět. Na zpáteční cestě pak projel letní bouřkou, za níž už se nad Vracovem vyjasnilo a na obloze se objevila duha.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 16.01.2001
Místo: Vracov

Dvojici lokomotiv 742.328-8+742.345-2 s vlakem Pn 64472 zdokumentoval autor mezi Bzencem a Vracovem.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 11.08.2012
Místo: Vracov

Zvláštní vlak vedený motorovými vozy 820.113-9 a 850.044-9 brněnského spolku KPKV projíždí Vracovem. Obzor je orámován panoramatem nedalekých Bílých Karpat.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 17.10.2012
Místo: Vracov

Na vlaku č.1732 byl přepravován na opravu do domovského depa nečinný "rudý ďábel" 754.066-9. Vlakovou lokomotivou byl "katr" 750.711-4 - náhoda tomu chtěla, že se tak v čele vlaku setkaly dva prapůvodně děčínské stroje, neboť lokomotiva 750.711-4 vznikla rekonstrukcí prvního prototypu "čtyřkového brejlovce", který v severočeském depu strávil prakticky celý svůj "předrekonstrukční" život a 754.066-9 byla z výroby rovněž dodána do děčínského depa.

1