Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.07.1987
Místo:
Valašské Meziříčí
Na konci lokomotivního vlaku směřujícího do ŽOS Vrútky byla ve Valašském Meziříčí zachycena pražská lokomotiva E469.3024.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.07.1987
Místo:
Valašské Meziříčí
U depa ve Valašském Meziříčí byla s nákladním vlakem vyfocena třebovská lokomotiva E669.1115.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.09.1987
Místo:
Valašské Meziříčí
Rušne E479.1020+1019 boli zvečnené ve Valašském Meziříčí s nákladným vlakom.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.09.1987
Místo:
Valašské Meziříčí
Ešte čistá "dvojička" E479.1020+1019 bola zachytená v čele nákladného vlaku ve Valašském Meziříčí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.10.1987
Místo:
Valašské Meziříčí
Brněnský "brejlovec" T478.3022 se vracel z opravy v ŽOS Zvolen a byl vyfocen během přestávky ve Valašském Meziříčí.
Nové!
Autor:
Jan Novotný
Datum:
09.11.1987
Místo:
Valašské Meziříčí
Při přepravě do zvolenské ŽOSky byl ve Valašském Meziříčí zachycen "brejlovec" T478.3279, toho času již náležící do stavu LD Trutnov.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
09.11.1987
Místo:
Valašské Meziříčí
V priebehu prepravy do ŽOS Zvolen bola na 6.koľaji žst. Valašské Meziříčí spolu s neznámou "banglou" r. T466.2 zvečnená "karkulka" T444.0248, toho času náležiaca do stavu depa Chomutov.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.02.1988
Místo:
Valašské Meziříčí
Z Valašského Meziříčí odjížděl vlak Ex 141 a v jeho čele byla spolehlivá lokomotiva E499.1029, která náležela do stavu depa Praha-střed.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací