Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
16.06.2008
Místo:
Valašské Meziříčí
Jedno z prvních "es" nalakovaných do nových barev ČD Carga bylo zdokumentováno v prostoru lakovny ve Valašském Meziříčí.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
03.10.2008
Místo:
Valašské Meziříčí
V areálu valašskomeziříčské lakovny září novým lakem 843.017-5.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
31.01.2009
Místo:
Valašské Meziříčí
150.010-7 se rozjíždí ve Valašském Meziříčí s rychlíkem R 627 "Emil Zátopek".
Autor:
Aleš Krška
Datum:
08.02.2009
Místo:
Valašské Meziříčí
"Kvatro" 842.005-1 je lakováno nedaleko svého domovského depa ve Valašském Meziříčí.
Autor:
Daniel Forejtar
Datum:
20.02.2009
Místo:
Valašské Meziříčí
Ústecká 122.019-3 čeká ve Valašském Meziříčí na nástup dalšího strojvedoucího, který se s ní vydá směrem na Hranice na Moravě.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
17.04.2009
Místo:
Valašské Meziříčí
V lakovně ve Valašském Meziříčí byla vyfocena pražská 151.023-9, která obdržela železničními fanoušky velmi oblíbený "retrolak".
Autor:
Aleš Krška
Datum:
16.06.2009
Místo:
Valašské Meziříčí
Plzeňský "plecháč" 242.220-2 podstoupil v roce 2009 opravu v DPOV Přerov a v rámci ní byl v lakovně ve Valašském Meziříčí nalakován do první verze korporátního nátěru ČD ze studia Najbrt.
Autor:
Vojtěch Gášek
Datum:
31.07.2009
Místo:
Valašské Meziříčí
Začátkem léta 2009 se dva kamarádi - budoucí strojvedoucí Bernard Mišun a student (dnes již také strojvedoucí) Vojtěch Gášek pustili svépomocí do opravy již dlouhý čas odstavené a částečně rozkradené lokomotivy 710.090-2 o jejíž zprovoznění ze strany majitele, tedy ČD nebyl vůbec žádný zájem. 31.července 2009 byl tedy dotyčný stroj převezen pomocí parní lokomotivy 433.002 z haly bývalé opravny vozů ve Valašském Meziříčí kde se stala terčem zlodějů a vandalů, na kolej vlečky měnírny za valašskomeziříčským depem, kde byla dobře ukryta a nedostupná pro zlé živly. Zároveň započala také kompletní oprava, prováděná většinu času pod širým nebem a v primitivních podmínkách. Toto ovšem lokomotivu zachránilo před osudem sesterských karkulek 725.511 a 726.069, které byly po totální devastaci sešrotovány.