Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
10.10.2006
Místo:
Valašské Meziříčí
"Šestikolák" 181.081-1 byl odstaven ve Valašském Meziříčí před vraty lakovny a čekal na přistavení k provedení nového nátěru.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
17.11.2006
Místo:
Valašské Meziříčí
Nejen v lakovně ve Valašském Meziříčí dostávají lokomotivy nové "kabátky". Snímek ukazuje rozpracovanou lokomotivu 181.078-7, která byla ve fázi broušení a kitování, před nástřikem laku.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
29.07.2007
Místo:
Valašské Meziříčí
U depa ve Valašském Meziříčí byl s pracovním vlakem Tramo Railu vyfocen "velký hektor" 721.544-5.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
30.07.2007
Místo:
Valašské Meziříčí
"Peršan" 163.004-5 spolu s "kocourem" 742.102-7 při posunu ve Valašském Meziříčí. Snímek byl pořízen v momentě přístavby do lakovny, kde se zmíněný peršan podrobil opravě laku.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
30.07.2007
Místo:
Valašské Meziříčí
V červenci roku 2007 byl ve Valašském Meziříčí nalakován "šestikolák" 182.058-8, který na snímku již čeká na přetažení do přerovského DPOV.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
11.12.2007
Místo:
Valašské Meziříčí
Ve stanici Valašské Meziříčí právě zastavil "druhý prototyp" lokomotivy řady 363 a to v čele vlaku R 625 Vsacan.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
02.01.2008
Místo:
Valašské Meziříčí
Lokomotivy řady 130 na Valašsko dříve nezajížděly vůbec, ovšem po rozdělení společnosti na ČD a ČD Cargo se jejich rameno vozby rozšířilo v podstatě na celou stejnosměrnou část v naší republice. Na snímku je jedna z prvních, která se do Valašského Meziříčí podívala - 130.013-6.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
23.05.2008
Místo:
Valašské Meziříčí
Ve Valašském Meziříčí se chystá na odjezd konvoj vedený "peršingem" 163.092-0, který měl za sebou nově nalakované stroje 181.009-2 a 471.002-6, jež byly přepravovány do DPOV Přerov na dokončení opravy.