Autor:
sbírka: Michal Štrublík
Datum:
00.00.1942
Místo:
Unhošť
Zřejmě v roce 1942 byl pořízen snímek stroje 464.028 během praci k jeho postavení zpět na koleje. V té době lokomotiva náležela výtopně Praha - Vršovice, kam byla předána z Masaryčky dne 28. 2. 1938. Po válce sloužila i nadále ve Vršovicích. Ke konci roku 1949 byla zapůjčena do Liberce a po svém návratu do Vršovic byla ještě na konci téhož roku předána na Smíchov. 6. února 1955 opustila Prahu a zamířila na západ do Rakovníka, kde sloužila rovný rok. Po té se přestěhovala do Plzně a 13. 11. 1967 opět do Rakovníka. Poslední přesun se uskutečnil 19. 9. 1969 do depa Veselí nad Lužnicí, kde byla 17. 6. 1976 zrušena a ve zdickém kovošrotu rozložena.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
12.09.1988
Místo:
Unhošť
Během průjezdu stanicí Unhošť byla zachycena protijedoucí lokomotiva T478.1158.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
05.05.2006
Místo:
Unhošť
Ucelený vlak Pn 65780, určený pro dopravu vápence používaného pro odsíření uhelných elektráren Prunéřov I a Prunéřov II, v té době ještě s neochvějnou pravidelností jezdící šestkrát týdně z vlečky Mořina (zaústěné do stanice Nučice), byl jarního 5. května 2006 vyfotografován u stanice Unhošť v čele s přípřeží strojů 751.219 a 751.364.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
24.05.2007
Místo:
Unhošť
Kolem v zeleni utopeného vyhybkářského stanoviště číslo 2 projíždí 24. května 2007 ve stanici Unhošť spěšný vlak 1894 z Prahy do Kladna v čele se strojem 714.225-0.
Autor:
Martin Nový
Datum:
24.05.2007
Místo:
Unhošť
S těžkým nákladním vlakem, čítajícím 16 "wapek" s vápencem, projíždí dvojice "zamračených" 751.092-8+751.364-1 archaickou stanicí Unhošť.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací