Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
16.07.1978
Místo:
Tvršice
Do stanice Tvršice brzdí stroj 556.0140. Je jen kousek od svého domova - Žatce; svou příslušnost k žateckému pobočnému depu hlásají i nápisy na smetadlech v čele lokomotivy. 24. února 1979 byla předána z Loun do depa Česká Lípa - nesloužila zde však dlouho - při zátopu lokomotivy v noci na 26. května 1979 došlo, nepozorností předtápěče, k požáru na stanovišti lokomotivy. Její poškození rozhodně nebylo neopravitelné, ale bylo takříkajíc "vysoké datum" a lokomotiva byla dále vedena jako neprovozní (v dokumentaci depa je vedena jako neprovozní od 21. 6. 1979?!). Zrušena byla 11. 9. 1979 a 1. května 1980 došlo k předání Kovošrotu.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
11.06.1989
Místo:
Tvršice
"Jedničková bobina" E499.1049 přijíždí s osobním vlakem relace Plzeň-Most do stanice Tvršice.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
10.02.1990
Místo:
Tvršice
Udržovaná "fujara" 735.294-1, perla vozební stanice Žatec, bola v čele Mn 89303 z Obrnic do Žatce západu zachytená neďaleko Tvršic.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
17.02.1990
Místo:
Tvršice
V tehdy ještě fungující stanici Tvršice mezi Žatcem a Postoloprty, vidíme odpočívat stroj 121.075-6. Význam této stanice se uzavřel v roce 2005, kdy byla zrušena výpravní budova a dvě ze tří staničních kolejí.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
19.05.1990
Místo:
Tvršice
Poblíž Tvršic byl zachycen motorový vůz 810.086-9, který byl nasazen na osobním vlaku 6545 ( Louny - Žatec západ ), fotografie vznikla v čase 16:55.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
18.06.1992
Místo:
Tvršice
Ve stanici Tvršice byl v 17:10 hod. pořízen snímek odklonového rychlíku R 367 "Karlex" ( Leipzig - Praha hl.n. ). Autorovi se v čele představila ústecká "dvojka" 122.024-3.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
19.09.1992
Místo:
Tvršice
Zajímavý snímek byl pořízen v Tvršicích ( při odjezdu směrem na Žatec ). Odjížděl zde vlak Os 7607 ( Most - Plzeň hl.n. ) a vedla jej tehdy ještě nepřečíslovaná "bobina" E499.1013.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
29.09.1996
Místo:
Tvršice
Tvršice, dlouho toto nádraží nefungovalo. Dnes jsou koleje vytrhané a z výpravní budovy zbylo jen to, co výkupny neberou. Ostatně ani osobní vlaky v relaci Plzeň - Most a zpět už dávno nejezdí, a to i z důvodu, že přes koleje vede krajská "železná opona". Na snímku vidíme zajímavou lokomotivu 121.042-6 s vlakem Os 7607.