Tisovec

Autor: David Prause
Datum: 13.08.1998
Místo: Tisovec

Odstavené vozne 820.093-3 a 820.119-6 čakali v auguste 1998 za halou "nového" tisoveckého depa na svoj ďalší osud. 

Autor: David Prause
Datum: 13.08.1998
Místo: Tisovec

Motorový vozeň 820.115-4 bol zrušený už 15.10.1990 a jeho posledným depom v prevádzke bola Ostrava. Zrejme len ako zdroj náhradných dielov doputoval až do vzdialeného Tisovca, kde bol po dlhé roky odstavený v takom stave, ako ho vidíme na fotografií z leta roku 1998. Za poznámku stojí aj to, že vozeň bol vybavený koľajnicovou brzdou a v prevádzke dojazdil v klasickom "polomáčanom" nátere bez úzkych výstražných pruhov na čelách, ktoré sa na hnacie vozidlá aplikovali už od r. 1982.

Autor: David Prause
Datum: 13.08.1998
Místo: Tisovec

Na konci kolony vraků v depu Tisovec stojí místní vůz 820.071-9, za kterým jsou seřazené další místní zrušená vozidla - 735.182-8, 735.060-6, 735.052-3, 735.049-9 a 820.115-4.

Autor: David Prause
Datum: 13.08.1998
Místo: Tisovec

Předposlední vyrobená "singrovka" 820.119-6 byla odstavena v prostoru depa v Tisovci spolu se za ním stojícím vozem 820.093-3.

Autor: Jozef Gulík
Datum: 03.01.2001
Místo: Tisovec

Vyradený stroj 735.049-9 postával v obvode domovskej služobne v Tisovci.

Autor: Jozef Gulík
Datum: 03.01.2001
Místo: Tisovec

"Pilštyk" 735.052-3 čakal začiatkom roku 2001 v Tisovci na svoj ďalší osud. V r. 2004 bol rekonštruovaný na stroj 736.009-2.

Autor: Jozef Gulík
Datum: 03.01.2001
Místo: Tisovec

Už dlho odstavený rušeň 735.060-6 postával spolu s ďalšími "pilštykmi" v tisoveckom depe.

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.09.2002
Místo: Tisovec

Před tisoveckým depem byla na další výkony nachystána "ťapka" 721.118-8, které dělal společnost motorový vůz ř. 850 a lokomotiva ř. 742. Již jsou pryč časy, kdy místní depo bylo plné "pilštyků" ř. 735.