Teplice

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 00.10.1968
Místo: Teplice

12. listopadu 1924 vykonala Technicko-policejní jízdu další nová lokomotiva řady 354.1 - 354.157. V období let 1924 až 1941 máme o lokomotivě jen minimum údajů. Druhou světovou válku přežila pod DRB jako 77.317. Ještě před koncem války se však objevila v České Třebové, aby pak přes pražské výtopny přešla k 4. srpnu 1947 do České Lípy. Po 11 letech byla odeslána do Nymburka, ale nesetrvala zde dlouho a už 20. května 1960 odešla do depa Louny. V Lounech prodělala rekonstrukci dyšny na plochou dyšnu Giesel. Po srpnu 1968 ji zachytil Jaroslav Cempírek hezky bez hvězdy v železniční stanici Teplice, kam lounské 354.1 pravidelně zajížděly. Zrušena byla jako jedna z posledních 15. srpna 1978 a zlikvidována na druhé straně republiky v Polance nad Odrou.

 

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 00.01.1970
Místo: Teplice

456.025 s osobním vlakem z Děčína do Lovosic je zachycena Jaroslavem Cempírkem u vjezdového návěstidla stanice Teplice. Od 13. 7. 1968 patřila depu Děčín, aby na závěr své existence přešla do Loun - společně s druhou děčínskou 456.021 byla předána v roce 1971. Zrušena byla v roce 1972 a o rok později přistavena k likvidaci do České Lípy.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 19.03.1973
Místo: Teplice

Lokomotiva E669.148 ( později označená jako E669.1048 ) s uceleným vlakem "Wapek" projíždí Teplicemi.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 28.08.1982
Místo: Teplice

Pri jazde v čele nákladného vlaku bol u Teplic zvečnený stroj E469.1058.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 20.07.1987
Místo: Teplice

Poslední vyrobený stroj řady, E469.1085, měl z výroby dosazena čela ze skelného laminátu, vyztužená nápadným ocelovým žebrováním ( www.prototypy.cz ). Na snímku je zachycen v Teplicích při vedení vojenského vlaku.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 20.07.1987
Místo: Teplice

Pěkný nákladní vlak provážela úsekem trati mezi Teplicemi a Proboštovem "uhelka" E469.1054.

1