Autor:
Josef Mandys
Datum:
10.09.1988
Místo:
Tábor
V Táboře byla v pauze mezi vlaky vyfocena lokomotiva S499.0221.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
10.09.1988
Místo:
Tábor
V lokomotivním depu Tábor se sluní místní "berta" T478.1134 při čekání na další výkon. Zatím co dnešní kvalitní laky PUR vydrží na lokomotivách i víc jak 10 let, u syntetických barev dacházelo k jeho velmi rychlému opotřebení.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.09.1988
Místo:
Tábor
V Táboře se chystá na odjezd osobní vlak do Bechyně a v jeho čele je nachystán turnusový stroj v podobě E426.0003.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
10.09.1988
Místo:
Tábor
Oslav 100 let depa Tábor, konané v září roku 1988, se účastnilo i nové "eso" 363.128-0.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
10.09.1988
Místo:
Tábor
U domovského depa v Táboře byl dne 10.9.1988 vyfocen "brejlovec" 753.025-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.07.1990
Místo:
Tábor
V táborském depu byl vedle "brejlovce" 753.311-0 odstaven neprovozní "puklík" T211.0815.
Autor:
David Prause
Datum:
01.06.1991
Místo:
Tábor
Pohled do táborského depa v době, kdy již několik let byla hlavní trať z Prahy do Českých Budějovic elektrifikovaná, nicméně obě řady "brejlovců" zde byly stále běžně k vidění - na snímku jsou zleva stroje 754.020-6, 753.025-6, 702.054-8, 754.009-9 a 753.236-9.
Autor:
David Prause
Datum:
01.06.1991
Místo:
Tábor
Lokomotiva 113.002-0 se smíšeným vlakem u bechyňského nástupiště v žst. Tábor.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací