Autor:
Jan Kudlička, sbírka: Jan Novotný
Datum:
23.05.1985
Místo:
Tábor
U pracovního vlaku byla v Táboře zvěčněna "bardotka" T478.1100.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.02.1986
Místo:
Tábor
Pri posune so štvornápravovou "Zetkou" bola v Táboře zachytená "rosnička" T334.0051.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.07.1986
Místo:
Tábor
U táborského depa odpočívala "stovka" T478.1100.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.07.1986
Místo:
Tábor
Brejlovec T478.3214 čeká v Táboře na další nasazení do provozu. V roce 1992 se lokomotiva dočkává v LD České Budějovice rekonstrukce na řadu 750.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.04.1988
Místo:
Tábor
V táborském depu byl odstaven na místní poměry netradiční stroj T212.0566, který sem byl poslán ze sokolovské uhelné pánve na provedení generální opravy.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
10.09.1988
Místo:
Tábor
Až do roku 1981 se tyto lokomotivypřezdívané jako "ušaté" držely v provozu. Poslední slávu si odbyly na osobních vlacích v depu v Klatovech. Zde dojezdily se svými vlaky na trati do Plzně právě ve zmíněném roce. Zachovány byly u nás stroje čísel 008, 044 a 053. Na Slovensku pak existuje 464.001. Snímek autora pak představuje stroj 464.053 v Táboře.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
10.09.1988
Místo:
Tábor
V Táboře odpočíval "plecháč" S499.0201 ve značně zanedbaném stavu, ovšem již měl na dveřích domalováno nové označení.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.09.1988
Místo:
Tábor
Zcela nové budějovické "eso" 363.116-5 bylo vyfoceno dne 10.9.1988 v Táboře.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací