Autor:
Luděk Maxa
Datum:
07.07.2004
Místo:
Svor
Udržovaný "brejlovec" 750.371-7 je zdokumentován v čele R 913 v traťovém úseku Svor - Nový Bor.
Autor:
Petr Malý
Datum:
11.07.2004
Místo:
Svor
Ve druhé polovině roku 2004 probíhaly stavební práce na tranzitním koridoru mezi Děčínem a Drážďany.S tím související omezení provozu se vyžádalo na necelých 6 měsíců zavedení několika párů odklonů nákladních vlaků denně přes PP Rumburk/Ebersbach.Kvůli zvýšení propustnosti tratě byla opět aktivována služba výpravčího v žst Svor.Na snímku pomáhá vlakové 750.335 zdolávat stoupání do Jedlové českolipská 753.001-7.
Autor:
Petr Malý
Datum:
15.03.2005
Místo:
Svor
Ani v půlce března nebývají ve stanici Svor nezvyklé velké sněhové bariéry. Nejinak tomu bylo i v roce 2005, kdy zatím nic nenaznačovalo brzký příchod jarních dnů. Českolipská "osmsetdesítka" 810.643-7 zastavuje s Os 6013 směřujícím do Bakova nad Jizerou.
Autor:
Petr Malý
Datum:
14.06.2006
Místo:
Svor
Do Svoru právě přijíždí osobní vlak č.6025 z Jedlové do Doks s motorovým vozem 810.204-8. Jak napovídá bujná vegetace v kolejišti byla právě v tomto období stanice neobsazena výpravčím. Ten zde skončil s vozbou povodňových odklonových vlaků koncem grafikonu 2004/05. Ovšem za pár let se tato stanice dočkala lepších zítřků a po dosazení samovratných výhybek zde byla opět aktivována služba výpravčího.