Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Šumperk
Za slunečného jarního počasí se na nádraží v Šumperku vyhřívá "dvaašedesátka" 831.113-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Šumperk
S nákladním vlakem, ve kterém byla řazena i lokomotiva 363.040-7, se ve stanici Šumperk chystala "berta" 751.040-7. Vlak mířil do Zábřeha na Moravě.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.03.1998
Místo:
Šumperk
V šumperské stanici postával osobní vlak v jehož čele byla "berta" 751.041-5, která byla opatřena atypickým nátěrem, jenž měla většina místních 751.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.08.1998
Místo:
Šumperk
V šumperské stanici odpočívala "ponorka" 730.614-5 (SOŽ), která tou dobou zajišťovala nákladní dopravu na soukromé trati do Koutů nad Desnou a Sobotína.
Autor:
Miroslav Boška
Datum:
30.04.1999
Místo:
Šumperk
Na staniční záloze v Šumperku byl dne 30.4.1999 nasazen "velký hektor" 721.159-2.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
25.05.1999
Místo:
Šumperk
V Šumperku objíždí soupravu osobního vlaku domácí "berta" 749.264-8.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
25.05.1999
Místo:
Šumperk
Setkání strojů 749.245-7 a 749.250-7 proběhlo ve stanici Šumperk.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
25.05.1999
Místo:
Šumperk
Setkání strojů 749.250-7 a 749.245-7 přihlíží také cihlový komín v pozadí. Tento 31 metrů vysoký "krasavec" patřil do zdejšího prostředí řadu let.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací