Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.04.1998
Místo:
Štúrovo
Vysloužilá 735.111-7 čekala na další osud ve Štúrovu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.04.1998
Místo:
Štúrovo
Další vysloužilý stroj ve Štúrovu, 735.119-0 už jen smutně vzpomíná na svou "krátkou" provozní kariéru.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.04.1998
Místo:
Štúrovo
Na depoposune v Štúrove slúžilo "prasiatko" 701.024-2, ktoré bolo neskôr rekonštruované na akumulátorový rušeň 199.412-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.04.1998
Místo:
Štúrovo
První sériově vyrobený stroj původní řady T466.0 byla lokomotiva později označená jako 735.002-8. Jak vidíme ze snímku, od prototypového stroje se lišila například provedením kapot. Autor ji zastihl už jako neprovozní ve Štúrovu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.04.1998
Místo:
Štúrovo
Rušeň 770.072-7 bol zvečnený v domovskom Štúrove, kde slúžieval na staničnom posune.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.04.1998
Místo:
Štúrovo
První sériově vyrobený čmelák své řady, stroj 770.002-4 zachycený během provozní přestávky ve Štúrovu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.04.1998
Místo:
Štúrovo
V pohraniční stanici Štúrovo se vyhříval na slunci jeden z "nejnižších" čmeláků.
Autor:
Jozef Gulík
Datum:
19.03.1999
Místo:
Štúrovo
Hneď štvorica neprevádzkových "pilštykov" bola zachytená v obvode depa Štúrovo. Snímke dominuje kedysi pekne udržovaný rušeň 735.112-5, za ním stojí stroj 735.005-1. Miestne "pilštyky" to už mali "spočítané", prevádzka samotného štúrovského depa sa však tiež pomaly blížila ku svojmu smutnému koncu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací