Štrba

Autor: Petr Malý
Datum: 21.04.2015
Místo: Štrba

Majéstátný Kriváň, 2494 metrů vysoký vrchol Vysokých Tater, je němým svědkem průjezdu ranního rychlíku č.443 Bohemia z Prahy do Humenného. V čele tohoto vlaku byla jedno chladné jarní ráno "gorila" 350.005-5. Jen pro úplnost dodejme, že trasa R 443 čítá úctyhodných 802 km a je pokračovatelem bývalého rychlíku Šírava popř.Laborec, který jezdíval z Prahy do Humenného popř.Medzilaborců.

Autor: Petr Malý
Datum: 21.04.2015
Místo: Štrba

Dnes už téměř historický obrázek, kdy na postrku nákladních vlaků ze Spišské Nové Vsi pomáhaly stroje řady 183. Těsně pod vrcholovou stanicí byla zdokumentována 183.004-1 na postrku ucelené soupravy "velkých uhláků".

Autor: Petr Malý
Datum: 21.04.2015
Místo: Štrba

Z vrcholové stanice Štrba odjíždí stroje 131.014-3+131.013-5 s nákladním vlakem do Košic.

Autor: Petr Malý
Datum: 21.04.2015
Místo: Štrba

Dvojička 131.002-8+131.001-0 ještě v zelenožlutém nátěru ukrajuje poslední stovky metrů na postrku nákladního vlaku před stanicí Štrba, odkud se vrátí zpět strojně do Spišské Nové Vsi.

Autor: Petr Malý
Datum: 21.04.2015
Místo: Štrba

Ranní osobní vlak č.7831 Vrútky-Poprad-Tatry s 162.006-1 sjíždí ze Štrby a do cílové stanice už bude víceméně jen klesat.

Autor: Petr Malý
Datum: 21.04.2015
Místo: Štrba

Od postrku nákladního vlaku se ze Štrby vrací do Spišské Nové Vsi "dvojička" 131.002-8+131.001-0.

Autor: Petr Malý
Datum: 21.04.2015
Místo: Štrba

Chvíli po východu slunce odjíždí z prosluněné Štrby nákladní vlak s lokomotivami 131.090-3+131.089-5.

Autor: Petr Malý
Datum: 21.04.2015
Místo: Štrba

Od postrku nákladního vlaku, který pomáhala vystrkat ze Spišské Nové Vsi, se vrací ze Štrby stroj 183.004-1.