Autor:
Petr Zgut
Datum:
16.01.2006
Místo:
Špičák
Motorový vůz 831.043-5, který byl nasazen na směnu v šumavských horách, na tzv. "cuky" mezi Špičákem a pohraniční stanicí Železná Ruda - Alžbětín stojí odstaven na zrekonstruovaném nádraží Špičák. Řadu 831 na této směně na krátkou dobu vystřídala řada 810, ale díky velkému množství sněhu v kolejích skončila tato změna vždy fiaskem, a tak se do provozu vrátily klatovší "duníci" a "cukali" až do doby, kdy je definitivně nahradily motorové vozy RS1 společnosti Waldbahn.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
28.12.2007
Místo:
Špičák
V roce 2007 oživoval zimní provoz na Šumavě mimo klasických brejlovců, klatovský "tranzistor" 742.213-2 se soupravou vozů Btx. Na snímku odjížděl ze stanice Špičák.
Autor:
Petr Sobas
Datum:
05.02.2012
Místo:
Špičák
Až tři "najbrtizované brejlovce" mohou klatováci vystavit na horskou trať do Alžbětína. Lokomotiva 754.025-5 však od konce prosince do začátku února stála v Plzni na generátor, oba víkendové ranní vlaky 1960 a 7504 zůstávaly poslední dobou v režii dvou "bleskovců". Na fotografii 754.027-1 rozjíždí vlak Sp 1960 ze stanice Špičák.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací