Špičák

Autor: Jan Bořík
Datum: 10.01.2006
Místo: Špičák

Loďák 831.143-3 sjíždí s vlakem Os 7544 ze Špičáku k zastávce Železná Ruda - Město.

Autor: Petr Zgut
Datum: 16.01.2006
Místo: Špičák

Brejlovec 754.048-7 toho času patřící ještě do DKV Plzeň, byl zachycen ve stanici Špičák v čele vlaku Os 7508. Na závěsu je zřetelný legendární kaltovský "dunihlav" 831.043-5.

Autor: Petr Zgut
Datum: 16.01.2006
Místo: Špičák

Motorový vůz 831.043-5, který byl nasazen na směnu v šumavských horách, na tzv. "cuky" mezi Špičákem a pohraniční stanicí Železná Ruda - Alžbětín stojí odstaven na zrekonstruovaném nádraží Špičák. Řadu 831 na této směně na krátkou dobu vystřídala řada 810, ale díky velkému množství sněhu v kolejích skončila tato změna vždy fiaskem, a tak se do provozu vrátily klatovší "duníci" a "cukali" až do doby, kdy je definitivně nahradily motorové vozy RS1 společnosti Waldbahn.

Autor: Petr Zgut
Datum: 24.01.2006
Místo: Špičák

Klatovská "čtyřka" 754.015-6 zachycená v čele vlaku Os 7504 v krásné krajině nedaleko Špičáku.

Autor: Petr Zgut
Datum: 24.01.2006
Místo: Špičák

Stroj 831.143-3 si probublával nádhernou zimní krajinou na Špičáku, kdy zajišťoval vlak MOs 7573.

Autor: Petr Zgut
Datum: 30.01.2006
Místo: Špičák

Klatovský "bleskovec" 750.330-3 na čele vlaku Os 7504 v krásném zimním počasí na Špičáku.

Autor: Martin Zeman
Datum: 28.12.2007
Místo: Špičák

V roce 2007 oživoval zimní provoz na Šumavě mimo klasických brejlovců, klatovský "tranzistor" 742.213-2 se soupravou vozů Btx. Na snímku odjížděl  ze stanice Špičák.

Autor: Petr Sobas
Datum: 05.02.2012
Místo: Špičák

Až tři "najbrtizované brejlovce" mohou klatováci vystavit na horskou trať do Alžbětína. Lokomotiva 754.025-5 však od konce prosince do začátku února stála v Plzni na generátor, oba víkendové ranní vlaky 1960 a 7504 zůstávaly poslední dobou v režii dvou "bleskovců". Na fotografii 754.027-1 rozjíždí vlak Sp 1960 ze stanice Špičák.