Autor:
Petr Malý
Datum:
07.06.2004
Místo:
Skalice u České Lípy
Pod dohledem Klíče, známého vrcholu Lužických hor, projíždí 843.006-8 s rychlíkem R 915 Rumburk-Nymburk kousek za Skalicí u České Lípy.
Autor:
Petr Malý
Datum:
27.08.2005
Místo:
Skalice u České Lípy
Stroj 750.401-2 sjíždí v čele Sp 1817 Rumburk - Nymburk do Skalice u České Lípy.Tehdy se jako náhrady mot.vozů objevovaly na českolipsku nejen lokomotivy ř. 750 ale i lokomotivy řad 742 a 753.
Autor:
Petr Malý
Datum:
27.08.2005
Místo:
Skalice u České Lípy
V té době dvojice českolipských "banglí" 742.236-3 + 742.225-6 sjíždí poblíž Skalice u České Lípy s nákladním vlakem z Rumburka do České Lípy.
Autor:
Petr Malý
Datum:
10.03.2008
Místo:
Skalice u České Lípy
Krátké Pn 66619, svážející zátěž ze Šluknovského výběžku, vedla 750.222-2 v trochu atypickém nátěru.
Autor:
Petr Malý
Datum:
15.03.2008
Místo:
Skalice u České Lípy
Jako náhrada za motorový vůz na Os 6025 z Nového Boru do České Lípy byl použit brejlovec T478.3001 a jedním vozem řady 053.
Autor:
Petr Malý
Datum:
15.03.2008
Místo:
Skalice u České Lípy
Se skromnou zátěží projíždí lokomotiva 742.135-7 s odpoledním Pn 66619 do České Lípy.
Autor:
Petr Malý
Datum:
07.04.2010
Místo:
Skalice u České Lípy
Na jedné z prvních jízd po obdržení nového laku, byla zvěčněna 750.222-2 pod vrcholem Klíč v čele Pn 66613.
Autor:
Petr Malý
Datum:
12.08.2011
Místo:
Skalice u České Lípy
V čele Pn 66613 projíždí Skalicí u Č.Lípy modrá 742.109-2. Velkou část zátěže tvoří prázdné wapky z Velvety Varnsdorf.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací