Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
28.12.1978
Místo:
Rohatec
V Rohatci byl dne 28.12.1978 zvěčněn hodonínský stroj T466.0009, který byl nasazen i na obsluhu zdejší rozsáhlé vlečkové sítě.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1982
Místo:
Rohatec
V Rohatci byla na manipulačním vlaku do Hodonína zachycena turnusová T466.0007, která byla tou dobou nedlouho po dílnách.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
14.04.1991
Místo:
Rohatec
"Eso" 363.009-2 z LD Přerov přijíždí 14. 4. 1991 do Rohatce s vlakem EOs 4216 do Břeclavi. Zcela vpravo uhýbá kolej sudoměřické lokálky, která byla v té době na předních místech seznamů na zrušení.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
09.05.1991
Místo:
Rohatec
Mechanická návěstidla dokreslují atmosféru stanice Rohatec, kde v májový den 9. 5. 1991 zastavoval stroj 363.017-5 s EOs 4210 do Břeclavi.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
23.07.1993
Místo:
Rohatec
"Eso" 363.019-1 veze na osobním vlaku elektrický vůz 560.010 ze soustruhu v Přerově a v Rohatci jim 23. 7. 1993 dělá společnost hodonínský stroj 735.137 na zdejší staniční záloze.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
04.08.1994
Místo:
Rohatec
Na trati mezi Rohatcem a Hodonínem bylo zachyceno tehdy "osobákové eso" 363.005-0. Na snímku projíždí u hradla Pánov.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Rohatec
Ve stanici Rohatec se chystal k posunu ještě možná nic netušící budoucí muzejní stroj 735.007-7.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
16.05.1997
Místo:
Rohatec
Budoucí poslední pravidelně provozovaný "krokodýl" u ČD, motorový vůz 851.028-1, odvážel 16.5.1997 z Rohatce osobní vlak do domovského Veselí nad Moravou. Před sebou měl ještě téměř 17 let pravidelného provozu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací