Autor:
Jan Novotný
Datum:
15.07.1988
Místo:
Púchov
"Eso" 363.097-7 čaká na odchod z Púchova v čele nákladného vlaku na smer Bratislava.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
11.04.1989
Místo:
Púchov
Púchovem projížděla "ponorka" 730.606-1 z TSS Ústí nad Labem, která převážela neznámou "karkulku" do dílen.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
19.08.1989
Místo:
Púchov
Setkání "stejnosměrných šestinápravových tahounů" ze stanice Púchov. Stroj E669.2097 veze nákladní vlak, který obsahuje i přepravu "čmeláků". Vedle čeká na odjezd s nákladem stroj E669.2012.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
11.04.1990
Místo:
Púchov
Rychlík 524 zastavil v Púchově a v jeho čele čeká na rozkaz k odjezdu pražská "krysa" 150.021-7.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
01.10.1990
Místo:
Púchov
Rušeň 363.151-2 (dnes 362.005-1) prichádzal 1.10.1990 v čele ťažkého R 505 Dargov (Bratislava hl.st. - Čop) do Považskej Bystrice. Za vlakom sú viditeľné kedysi veľmi významné Považské strojárne.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.06.1992
Místo:
Púchov
Rušeň 183.019-9 bol v čele relačného nákladného vlaku zachytený v Púchove.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
30.05.1993
Místo:
Púchov
V čele nákladného vlaku bol v odbočnej stanici Púchov zachytený stroj 183.030-6. Súpravu vlaku tvorili prevažne cisternové vozne MÁV.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
23.06.1993
Místo:
Púchov
Vojenský prevoz, ťahaný rušňami 131.037-4+038-2, bol autorom zvečnený v Púchove.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 30. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací