Autor:
Jan Novotný
Datum:
08.11.1986
Místo:
Púchov
Rušne E479.1039+1040 v čele dlhého nákladného vlaku čakali na odchod zo stanice Púchov.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.06.1987
Místo:
Púchov
V Púchově byla z nadhledu zdokumentována žilinská "nulková bobina" E499.0074.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.06.1987
Místo:
Púchov
Pravdepodobne pri ceste zo ŽOS Zvolen domov do južných Čiech bola v Púchove zachytená českobudějovická "rosnička" T334.0072.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.06.1987
Místo:
Púchov
Rušeň E479.1020+1019 bol zachytený v čele nákladného vlaku v stanici Púchov.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.08.1987
Místo:
Púchov
Dvojdielny rušeň E479.1030+1029 čaká v čele nákladného vlaku na odchod zo ŽST Púchov.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.03.1988
Místo:
Púchov
S ucelenou soupravou cisternových vozů se v Púchově chystá k odjezdu "šestikolák" E669.2117, který patřil do stavu žilinského depa.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
31.03.1988
Místo:
Púchov
V obvode malej strojovej stanice v Púchove bola zvečnená zánovná bratislavská lokomotíva 363.096-9. Elektrifikácia trate z Bratislavy do Púchova bola slávnostne ukončená len v závere januára 1988, a tak bolo zachádzanie bratislavských "es" do púchovského depe v tom čase ešte novinkou. Naopak, bratislavské "trojky" a "štvorky", ktoré boli v posledných pätnástich rokoch v Púchove pravidlenými návštevníkmi, sem zakrátko prestali jazdiť úplne.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.05.1988
Místo:
Púchov
Stroje E479.1024+E479.1023 boli autorom zachytené pri pobyte v Púchove.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 11. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací