Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
11.07.2001
Místo:
Praha Masarykovo n.
Ve společnosti "bastarda" 371.005-0 se chystá také "peršan" 163.085-4 na další provozní výkon.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
00.09.2001
Místo:
Praha Masarykovo n.
Dvojica "peršingov" 162.016-0 a 163.085-4 bola zachytená na pražské "Masaryčce".
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
08.10.2002
Místo:
Praha Masarykovo n.
Ve stanici Praha Masarykovo nádraží byl zdokumentován "kraken" s čelním vozem 470.002-7. V pozadí vidíme starší "žabotlam" řady 451.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.02.2003
Místo:
Praha Masarykovo n.
Původní lokomotiva 110.018-9 byla v roce 1996 upravena pro provoz na soustavě 1500 V. Tato úprava se provedla za účelem provozu v nákladní dopravě ve Vyšším Brodě a stejně tak byla upravena i lokomotiva 110.047-8. Po reorganizaci nákladní dopravy byly lokomotivy v roce 2002 s tímto novým označením, avšak zpět na soustavu 3000 V vráceny do Prahy. Snímek ukazuje stroj 110.118-7 ve stanici Praha Masarykovo nádraží.
Autor:
Petr Malý
Datum:
20.12.2003
Místo:
Praha Masarykovo n.
Na odjezd osobního vlaku Os 9413 z Prahy Masarykova nádraží do Kolína vyčkává prototypový "žabotlam" 451.001-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.02.2005
Místo:
Praha Masarykovo n.
Zánovnú rakovnickú lokomotívu 714.225-0 zachytil autor počas tradičného denného odstavenia na pražskej Masaryčke.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
11.03.2005
Místo:
Praha Masarykovo n.
Ještě i v roce 2005 byla 451.039-2 pravidelným návštěvníkem nádraží Praha Masarykovo.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.03.2005
Místo:
Praha Masarykovo n.
Zánovný rušeň 714.230-0 bol zachytený pri odpočinku na pražské "Masaryčce" medzi výkonmi na trati do Kladna a Rakovníka.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací