Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
06.03.1993
Místo:
Praha Masarykovo n.
V čele osobního vlaku Os 5971 se představilo "eso" 363.160-3 a čeká ho poměrně dlouhá cesta z Prahy Masarykovo nádraží do Jihlavy.
Autor:
David Prause
Datum:
08.08.1993
Místo:
Praha Masarykovo n.
"Peršing" 163.014-4 bol zvečnený pri posune na pražské "Masaryčce".
Autor:
David Prause
Datum:
08.08.1993
Místo:
Praha Masarykovo n.
Hýčkaný "peršan" 163.015-1 zastavil s končiacim osobným vlakom v stanici Praha Masarykovo n.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
18.09.1993
Místo:
Praha Masarykovo n.
Do rozjíždějící soupravy vlaku R 675 "Děvín" z Prahy Masarykova nádraží do Štúrova se opírá zářijové slunce. V čele autorovi pózuje "gorila" 350.003-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.10.1993
Místo:
Praha Masarykovo n.
Na "Masaryčce" sloužila dne 16.10.1993 v roli staničního posunu "žehlička" E458.1006, která tu měla i své domovské depo.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.03.1994
Místo:
Praha Masarykovo n.
Na "Masaryčce" je k odjezdu nachystán "pantograf" 451.021-0/451.068-1.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.03.1994
Místo:
Praha Masarykovo n.
Jednotka 451.040-0+451.039-2 se chystá na pražském Masarykově nádraží k odjezdu.
Autor:
David Prause
Datum:
11.06.1994
Místo:
Praha Masarykovo n.
Poslední vyrobený "brejlovec" 754.086-7 parkuje v prostoru kolejiště poštovního dvora na Masarykově nádraží. Poštovní přeprava zde byla již dříve zrušena a nyní jsou tyto koleje využívány k odstavování elektrických jednotek řady 471 v přepravním sedle.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací