Praha Masarykovo n.

Autor: Josef Mandys
Datum: 04.08.1988
Místo: Praha Masarykovo n.

Dvojice "bobin" E499.0072 a E499.0066 se chystá s rychlíkem na odjezd z nádraží Praha-střed.

Autor: Jan Novotný
Datum: 03.11.1988
Místo: Praha Masarykovo n.

Nevšedně vyzdobená ústecká 460.085-4 zastavila jako osobní vlak v cílové stanici - Praze-střed. Všední obrázek nejen z konce 80. let.

Autor: Josef Mandys
Datum: 31.01.1989
Místo: Praha Masarykovo n.

Poslední "hrbatá" dodaná k ČSD, 130.040-9, posunovala 31.1.1989 na nádraží Praha-střed. Lokomotiva patřila společně se svými kolegyněmi depu Česká Třebová.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1989
Místo: Praha Masarykovo n.

Na čas odchodu svojho osobného vlaku z východiskovej Prahy střed čakala zatiaľ fyzicky nepreznačená lokomotíva E499.3010. Za pozornosť stojí služobný "rybák" zaradený vo vlaku, ktorý za moderným tyristorovým "peršingom" pôsobí naozaj archaicky. Vpravo je na ďalšej súprave patrná E499.3013.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1989
Místo: Praha Masarykovo n.

"Tyristorky" E499.3013 a E499.3010 čakali v stanici Praha-střed na odchod v čele svojich osobných vlakov na smer Ústí nad Labem.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.11.1989
Místo: Praha Masarykovo n.

Výborne udržovaný "peršing" E499.3006 bol zvečnený s osobným vlakom na pražském nádraží střed (dnes Masarykovo nádraží).

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.03.1990
Místo: Praha Masarykovo n.

Ve dvou se to lépe táhne... Citlivý rozjezd bobiny 141.032-3 a lokomotivy "nové generace" zachytil autor v Praze Masarykovo nádraží (střed). Za zmínku stojí dvojí označení bobiny, kdy na boku skříně vidíme E499.1032, na čelech však již nové 141.032-3. Na přechodnou dobu, než bylo lokomotivám dodáno nové označení v podobě litých tabulek, se "nové" označení pomocí sítotisku lakovalo také na dveře.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1990
Místo: Praha Masarykovo n.

Chomutovský stroj 753.380-5 bol zachytený na pražském Masarykově nádraží (vtedy ešte premenovom na Prahu-střed), kam zavítal zrejme s osobným vlakom z domovského kraja. Rušeň bol už na jeseň roku 1991 (po rekonštrukcií vlakového vykurovania a regulácií výkonu) preznačený na 750.380-5. Po väčšinu ďašieho prevádzkového života slúžila ďalej v Chomutově. Po odstavení z prevádzky a zrušení stál dlhé roky na "hřbitově" v České Třebové, v roku 2017 sa však po rozsiahlej modernizácií v blízkom podniku CZ LOKO vrátil do prevádzky ako rušeň 753.607-1 dopravcu Unipetrol Doprava.