Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.05.1987
Místo:
Praha Masarykovo n.
"Peršing" E499.3011 čaká na ďalší výkon na nádraží Praha střed, neskôr premenovanom na Masarykovo nádraží.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
18.07.1987
Místo:
Praha Masarykovo n.
V 80. letech byla "nulková bobina" na nádraží Praha-střed zcela obvyklým hostem, dnes je tam již jen zcela vyjímečně při historických jízdách. Pan Josef Mandys dne 18.7.1987 zachytil lokomotivu E499.0039, která byla obyčejným "tuctovým strojem", ovšem také odjezdila několik milionů kilometrů, což zaslouží obdiv.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
31.08.1987
Místo:
Praha Masarykovo n.
"Bobina" E499.0039 dovezla na nádraží Praha-střed rychlík z Moravy a čeká až bude souprava odstavena místní posunovou zálohou.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
29.09.1987
Místo:
Praha Masarykovo n.
Zcela všední obrázek z nádraží Praha-střed v 80. letech, osobní vlak je nachystán k odjezdu směr Kolín a v jeho čele je 451.027-7/451.028-5. Zajímavostí je, že prvních 10 let služby u ČSD strávila tato jednotka na výkonech bohumínského depa.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
28.11.1987
Místo:
Praha Masarykovo n.
Nedaleko domovského depa byla dne 28..11.1987 vyfocena lokomotiva E499.1038.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
16.04.1988
Místo:
Praha Masarykovo n.
Během chvilky klidu byla autorem zachycena pražská T478.1227 v příkladné péči turnusových lokomotivních čet. Vlivem pečlivé údržby prachovým olejem a naftou přešel červený odstín lokomotivy do hněda.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
08.06.1988
Místo:
Praha Masarykovo n.
Ústecká jednotka 460.081-3/460.082-1 byla vyfocena dne 8.6.1988 na nádraží Praha-střed. Čelní elektrický vůz měl před sebou již jen něco přes rok provozu, 10.11.1989 byl aktérem těžké železniční nehody o Nových Kopist a následně došlo k jeho zrušení a rozpálení.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
00.08.1988
Místo:
Praha Masarykovo n.
Veľmi pekne udržiavaný "peršing" E499.3019 bol zvečnený na pražském nádraží střed.