Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.08.1995
Místo:
Praha hl.n.
Téměř dvacet let starý snímek stroje 150.019-8 pochází z pražského hlavního nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.08.1995
Místo:
Praha hl.n.
810.099-2 v čele "ropovodu" na pražském hlavním nádraží.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
19.12.1995
Místo:
Praha hl.n.
Pražské hlavní nádraží, "pražské eso" 363.060-1 a něměcké vozy vlaku IC 264. Tak to byl 19. prosinec 1995.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.02.1996
Místo:
Praha hl.n.
V Praze na hlavním nádraží vyčkává na svůj odjezd pantografová jednotka 451.052-5. Cílovou stanicí osobního vlaku je Beroun.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.02.1996
Místo:
Praha hl.n.
V roli zálohy na pražském hlavním nádraží byla zastižena „žehlička" 111.033-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.04.1996
Místo:
Praha hl.n.
Lokomotiva 363.060-5 byla jedna z prvních své řady, která byla zrychlena a přeznačena na řadu 362. Na snímku autora ji vidíme ještě v původním stavu ve stanici Praha hlavní nádraží.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.07.1996
Místo:
Praha hl.n.
"Žehličce" 111.002-2 to velmi slušelo v čele přetahu patrové jednotky Bpjo z pražského hlavního nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.07.1996
Místo:
Praha hl.n.
S osobním vlakem se chystala do Dobříše zamračená 749.013-9. Snímek byl pořízen v Praze hl.n.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací