Autor:
David Prause
Datum:
09.09.1994
Místo:
Praha hl.n.
Do původního barevného schématu přelakovaná lokomotiva 150.007-3 stojí odstavena mezi výkony na hlavním nádraží v Praze. V pozadí se dokončuje stavba nové provozní budovy stojící v místě zdejšího původního depa.
Autor:
David Prause
Datum:
16.09.1994
Místo:
Praha hl.n.
Lokomotiva 150.018-0 se představila v unifikovaném nátěru ve stanici Praha hl.n.
Autor:
David Prause
Datum:
16.09.1994
Místo:
Praha hl.n.
Od nově vybudovaného nástupiště na hlavním nádraží v Praze odjíždí osobní vlak v podání "žabotlamu" 452.018-5.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.11.1994
Místo:
Praha hl.n.
Pražská "žehlička" 111.005-5 ještě i v roce 1994 nesla staré označení E458.1005. Vyfocena byla dne 12.11.1994 se známým panoramatem pražského hlavního nádraží.
Autor:
Václav Rubeš
Datum:
16.11.1994
Místo:
Praha hl.n.
Jedna klasická momentka s lokomotivou 150.002-4 z pražského hlavního nádraží z první poloviny devadesátých let.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
20.05.1995
Místo:
Praha hl.n.
Lokomotivu 150.009-9, která přivezla z Košic mezinárodní vlak Eurocity, zvěčnil autor ve stanici Praha hlavní nádraží u nově vybudovaného peronu.
Autor:
David Prause
Datum:
20.06.1995
Místo:
Praha hl.n.
Stále pěkná lokomotiva 150.011-5 náležející do nově vzniklého DKV Praha-jih ukončila svou jízdu na "hlaváku" v Praze.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.06.1995
Místo:
Praha hl.n.
První prototypová bobina řady 141 (141.001-8) v Praze hlavním nádraží na konci června roku 1995 při výkonu "E1". "Éčka" byla pro pražské bobiny dlouhou dobu klasickými turnusovými výkony, které skrývaly přetahy souprav po pražských spojkách zejména pak na odstavné nádraží. Jejich turnus ovšem zahrnoval i některé osobní vlaky do Berouna nebo nákladní vlaky v okolí Prahy.