Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
18.05.1992
Místo:
Praha hl.n.
Autor zvěčnil tehdy zánovní jednotku, která se přezdívala "kraken" v Praze hlavním nádraží. Tentokrát to byla jednotka a čelním vozem 470.003-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.06.1992
Místo:
Praha hl.n.
"Bobina" 141.009-1 bola zvečnená na práve prestavovanom pražském hlavním nádraží.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
20.02.1993
Místo:
Praha hl.n.
Na čas odjezdu čeká ve stanici Praha hl.n. rychlík R 495 s lokomotivou 162.037-6, jehož cílovou stanicí jsou polské Katowice.
Autor:
David Prause
Datum:
08.08.1993
Místo:
Praha hl.n.
Libeňský motorový vůz 830.203-6 projížděl strojovou jízdou pod majestátní nástupištní halou hlavního nádraží.
Autor:
David Prause
Datum:
08.08.1993
Místo:
Praha hl.n.
Bobina 141.008-3 byla 8. srpna 1993 nasazena na dispečerské výkony E5. Ty spočívaly zejména v přetazích soupravových vlaků mezi jednotlivými stanicemi v pražském uzlu. Za lokomotivou lze rozpoznat probíhající výstavbu nových nástupišť č. 5 až 7, včetně rozšíření kolejiště za pomoci vybudování masivní pilotové zárubní zdi.
Autor:
David Prause
Datum:
08.08.1993
Místo:
Praha hl.n.
Českobudějovické eso 363.113-2 je v čele rychlíku připraveno k odjezdu do jižních Čech. Vedle něj stojí dispečerky E3 a E5 obsazené stroji 141.051-3 a 141.008-3.
Autor:
David Prause
Datum:
08.08.1993
Místo:
Praha hl.n.
Vzhledově nijak neoslňující stroj 150.009-9 zastavil se svým vlakem u druhého nástupiště stanice Praha hl.n.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
25.03.1994
Místo:
Praha hl.n.
"Eso" 363.060-5 vchádza na pražské hlavní nádraží s rýchlikovou súpravou.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací