Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.08.1988
Místo:
Praha hl.n.
U 2 nástupiště hlavního nádraží v Praze čeká na odjezd jednotka 452.013-6+452.014-4, která pojede jako osobní vlak do Berouna.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.02.1989
Místo:
Praha hl.n.
Doba přeznačování vozidel na konci 80. let byla příznačná odstraněním původních tabulek ( dle Kryšpína ) a následně byly lokomotivy do dodání nových nevkusně označeny jen namalovaným číslem. Jednou z nich byla i pražská E499.2014, která byla ve společnosti plzeňského "esa" 363.081-1 vyfocena na hlavním nádraží v Praze.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.07.1989
Místo:
Praha hl.n.
Na pražském hlavním nádraží čeká na odjezd s rychlíkem lokomotiva 130.015-1, která náležela do stavu depa v České Třebové.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.11.1989
Místo:
Praha hl.n.
Týždeň pred Nežnou revolúciou bol na pražském "hlaváku" zachytený čistučký "sergej" 781.599-6, predposledný stroj tohto radu dodaný k ČSD.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
03.06.1990
Místo:
Praha hl.n.
Plzeňské turnusově "rychlíkové eso" 363.045-6 přijíždí do stanice Praha hl.n. se svým vlakem.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1990
Místo:
Praha hl.n.
Stále ještě zánovní "eso" 363.126-4 z předposlední výrobní série je zachycené při objíždění soupravy na hlavním nádraží v Praze. Za lokomotivou jsou patrné prostory depa včetně budovy výtopny, které bylo o pár let později depo zbořeno v rámci přestavby a rozšíření kolejiště. Na jeho místě dnes stojí nová provozní budova.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1990
Místo:
Praha hl.n.
Žehlička 110.046-0 prováděla na pražském hlavním nádraží posun s odstavenými soupravami. Za lokomotivou je patrný služební vůz s poštovním oddílem dnes již zaniklé řady D Post.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1990
Místo:
Praha hl.n.
Celozelený unifikovaný nátěr s širokým výstražným pruhem po obvodu skříně se na lokomotivní řadu E499.1/141 nestačil příliš rozšířit. Jedním z několika takto natřených kusů byl také pražský stroj 141.029-9.