Autor:
David Prause
Datum:
25.02.2010
Místo:
Praha hl.n.
Tradičná jednotka s hnacími vozňami 452.022-7+452.012-8 sa dňa 25.02.2010 blížila po Novém spojení k stanici Praha hl.n.
Autor:
David Prause
Datum:
04.03.2010
Místo:
Praha hl.n.
Po pražském Novém spojení se k hlavnímu nádraží blíží dvojice "panťáků" 451.078-0+451.035-0 a 451.034-3+451.033-5.
Autor:
Petr Malý
Datum:
08.06.2010
Místo:
Praha hl.n.
Role staniční zálohy se na pražském hlavním nádraží zhostila "veselá kráva" 714.017-1.
Autor:
David Prause
Datum:
11.06.2010
Místo:
Praha hl.n.
"Žabotlam" 452.007-8+452.008-6 prechádza ako osobný vlak úsekom Praha-Odb.Balabenka - Praha hl.n..
Autor:
Aleš Krška
Datum:
09.08.2010
Místo:
Praha hl.n.
"Žehlička" 111.035-2 čeká na pražském hlavním nádraží na nástup cestujících (v rámci autovozů) do lůžkových vozů a následně přesune tyto vozy na konec rychlíku, který později vyrazil směr Košice.
Autor:
David Prause
Datum:
23.09.2010
Místo:
Praha hl.n.
Mezistaničním úsekem Praha Vysočany - Praha hl.n. projíždí osobní vlak, který tvoří jednotka 451.068-1.
Autor:
Tomáš Dolejší
Datum:
06.11.2010
Místo:
Praha hl.n.
Na pražském hlavním nádraží bol zvečnený "peršing" 163.081-3 so súpravou rýchlika.
Autor:
David Prause
Datum:
11.11.2010
Místo:
Praha hl.n.
"Žabák" 451.072-3+451.065-7 prechádza úsekom Praha hl.n. - Praha Odb. Balabenka ako poludňajší Os 9116 zo Strančic do Prahy-Vysočan.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací