Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.01.1998
Místo:
Praha hl.n.
Snímek z počátku roku 1998 ukazuje původní vzhled hlavního nádraží v Praze. Na snímku odpočívá před další cestou bobina 141.036-4. Tyto prostory se změnily k nepoznání, lokomotiva byla zrušená.
Autor:
Antonín Němeček
Datum:
06.02.1998
Místo:
Praha hl.n.
Na pražském hlavním nádraží zstavil osobní vlak z Turnova a v jeho čele byla 753.016-5, což by nebylo až nic tak zvláštního, ovšem funčkní parní topení v roce 1998 tam bylo už celkem raritou.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.03.1998
Místo:
Praha hl.n.
I v Praze jsme se před koncem devadesátých let mohli setkat s motorovými vozy řady 830. Na snímku odjíždí "dunihlav" 830.052-7 s osobním vlakem do stanice Praha - Libeň.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
30.05.1998
Místo:
Praha hl.n.
"Bastard" 371.015-9 je nachystán k přestavení na pražském hlavním nádraží s mezinárodním vlakem EC, který následně poveze až do německých Drážďan.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
23.01.1999
Místo:
Praha hl.n.
Na pražském hlavním nádraží posunovala "jedničková bobina" 141.029-9, která byla nasazena na "dispečerce" E3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.06.1999
Místo:
Praha hl.n.
Na pražském hlavním nádraží čakal na ďalší výkon "peršing" 162.035-0.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.06.1999
Místo:
Praha hl.n.
V Praze na hlavním nádraží vyčkává značně zašlý stroj 350.013-9 na návěst dovolující posun. Po najetí na svůj vlak jej čeká dlouhá cesta na Slovensko.
Autor:
Petr Kvapil
Datum:
27.07.1999
Místo:
Praha hl.n.
Vlak R 201 Silesia vyčkává na svůj odjezd z Prahy hl.n. tentokrát s lokomotivou 150.013-1.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací