Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
00.09.2006
Místo:
Praha-Žvahov
Kolem sklaního útvaru "Hlubočepské plotny", nacházejícího se nedaleko tehdy nefunkční výhybny Praha - Žvahov, projížděla počátkem září 2006 zamračená 751.382-3, vezoucí soupravu prázdných vozů od hlíny, odvážené ze stavby Nového spojení.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
07.09.2006
Místo:
Praha-Žvahov
V DKV České Budějovice byl na přelomu let 1994 a 1995 bylo dosazen topný alternátor pro elektrické vytápění vlakových souprav na někdejší lokomotivu 751.146. Ta byla ještě v průběhu rekonstrukce k 1.12.1994 přeznačena na 749.146-7 a po absolvování TBZ, která proběhla 17. února 1995, nasazena do provozu v depu v Praze Vršovicích. Na snímku pořízeném 7.září 2006 stoupá zmíněná zamračená ze Smíchova k výhybně Praha-Žvahov v čele vlaku Vn 1.nsl 55433, zavedeného pro odvoz hlíny, vyrubané při ražbě železničního tunelu pod vrchem Vítkovem.
Autor:
"Hostivice"
Datum:
10.03.2013
Místo:
Praha-Žvahov
Před historickým mostem Semmering 2 vznikl záběr soupravy tří exrakouských vozů svážených ze závodu Janoza v Praze-Zličíně na odstavné nádraží Praha za asistence strojů 742.383-3 a 749.107-9 na postrku.
Autor:
Lukáš Gutkais
Datum:
23.09.2017
Místo:
Praha-Žvahov
V rámci oslav 25 let Pražské integrované dopravy ( PID ) a příležitosti konání regionálního dne železnice byly vypraveny zvláštní vlaky na takřka všechny tratě vycházející z Prahy. Na snímku vršovický "čtyřkolák" 434.2186 vyšlapuje "pražským semeringem" ku nedokončené stanici Praha-Žvahov. Bylo to nedlouho před propadnutím způsobilosti kotle lokomotivy, která byla následně odstavena z provozu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací