Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.02.1998
Místo:
Praha-Vršovice
Už poriadne oprýskaný stroj 770.039-6 bol autorom zdokumentovaný vo februári 1998 v Praze-Vršovicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.02.1998
Místo:
Praha-Vršovice
V roce 1998 začínal těžký propad nákladní dopravy na české železnici. Jednou z ran bylo toho roku ukončení provozu ranžíru Praha-Vršovice. S tím souviselo i postupné ukončování provozu těžkých posunovacích čmeláků řad 770 a 771. Na snímku se nám představuje již sešlý "čmelák" 771.088-2, právě ve Vršovicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.06.1998
Místo:
Praha-Vršovice
V Praze-Vršovicích se v paprscích letního slunce představil "tranzistor" 742.329-6 v zajímavém nátěru, který lokomotivě velmi sluší.
Autor:
Petr Malý
Datum:
25.08.2004
Místo:
Praha-Vršovice
Během odpočinku mezi vlaky čekala místní 162.012-9 v čele patráků v Praze-Vršovicích.
Autor:
Petr Malý
Datum:
25.08.2004
Místo:
Praha-Vršovice
Vršovický "rychlý peršing" 162.013-7 čekal na další výkon ve své domovské stanici.
Autor:
David Prause
Datum:
28.06.2005
Místo:
Praha-Vršovice
Hlavový vozeň 451.035-0 bol vyfotografovaný v čele osobného vlaku v stanici Praha-Vršovice. Druhou "hlavou" jednotky bola 451.078-0, druhou jednotkou v súprave vlaku bola potom 452.008-6+452.007-8.
Autor:
David Prause
Datum:
04.07.2005
Místo:
Praha-Vršovice
Jednotky 451.058-2+451.057-4 a 452.002-9+452.001-1 boli zvečnené pred výpravnou budovou stanice Praha-Vršovice.
Autor:
Michal Kuty
Datum:
26.10.2005
Místo:
Praha-Vršovice
Trojice vršovických "zamračených" 751.230-4+751.219-7+751.017-5 se po ukončení napěťové výluky vrací do depa.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací