Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1990
Místo:
Praha-Masarykovo n.
Prvé vyrobené "eso" 363.001-9 bolo autorom zachytené v stanici Praha střed po príchode so svojím vlakom z Jihlavy.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
09.07.1993
Místo:
Praha-Masarykovo n.
Libeňský "čmelák" 770.068-5 přitáhl na Masarykovo nádraží soupravový vlak z nedalekého nádraží v Bubnech.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.03.1994
Místo:
Praha-Masarykovo n.
Zpomalený "peršing" 163.251-2 byl dne 18.3.1994 vyfocen na domovském Masarykově nádraží v Praze. Zmíněná lokomotiva darovala v listopadu roku 1993 své "rychlé" podvozky lokomotivě 363.165 a díky tomu byla přeznačena z 162.051-7 na 163.251-2 a její maximální rychlost následně byla již jen 120 km/h.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1996
Místo:
Praha-Masarykovo n.
714.022-1 byla v začátcích svého provozu vyfocena na "Masaryčce" před odjezdem s osobním vlakem směrem na Kladno.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.02.1996
Místo:
Praha-Masarykovo n.
Na Masarykově nádraží posunovala zánovní lokomotiva 714.029-6, která vznikla rekonstrukcí z původního "pilštyka" 735.272-7 (ex T466.0272).
Autor:
Jan Novotný
Datum:
21.01.2001
Místo:
Praha-Masarykovo n.
Ústecký "peršing" 163.009-4 přijel s rychlíkem na Masarykovo nádraží.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací