Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.05.2001
Místo:
Praha-Libeň
Výkon "E12" obsloužila 14. května 2001 bobina 141.020-8. Na snímku ji vidíme vyčkávat ve stanici Praha Libeň.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.03.2004
Místo:
Praha-Libeň
Původní lokomotiva 110.047-8 byla v roce 1996 upravena pro provoz na soustavě 1500 V. Tato úprava se provedla za účelem provozu v nákladní dopravě ve Vyšším Brodě a stejně tak byla upravena i lokomotiva 110.018-9. Po reorganizaci nákladní dopravy byly lokomotivy v roce 2002 s tímto novým označením, avšak zpět na soustavu 3000 V vráceny do Prahy. Snímek ukazuje stroj 110.147-6 v Praze Libni.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.04.2004
Místo:
Praha-Libeň
Jeden z prvních pražských "elefantů" 471.010-9 opouští stanici Praha-Libeň.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.04.2004
Místo:
Praha-Libeň
Motorový vůz 854.033-8 přejíždí z Prahy Vršovic do Libně. Snímek autor pořídil u Vítkova.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
29.04.2005
Místo:
Praha-Libeň
Na staničním posunu v Praze-Libni sloužila dne 29.4.2005 "tyristorka" 111.009-7.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
23.03.2006
Místo:
Praha-Libeň
Na odjezdu ze stanice Praha-Libeň byla 23.3.2006 zastižena "uhelka" 122.018-5, právě opuštějící kolejiště zdejšího ranžíru a mířícím se svým nákladním vlakem na jednokolejku do Prahy Malešic.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
18.09.2006
Místo:
Praha-Libeň
S ucelenou soupravou nákladního vlaku byla zastižena aparátem autora lokomotiva 163.013-6. Snímek byl pořízen mezi Prahou-Libní a Prahou-Holešovicemi.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
15.01.2007
Místo:
Praha-Libeň
Mezistaničním úsekem z Prahy Libně na Masarykovo nádraží, kde se právě rozbíhala první fáze výstavby "Nového spojení", projížděl 15. ledna 2007 soupravový vlak, řízený z řídícího vozu 971.011-2.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 1. 4. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací