Praha-Libeň

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 30.06.1993
Místo: Praha-Libeň

Dvojice nových motorových vozů 842.005-1+842.008-5 vyčkávala na odjezd z Prahy-Libně do domovského Turnova. Z důvodu nedostatku vhodných přípojných vozů byly na začátku provozu nasazovány i s klasickými osobními vozy.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.07.1994
Místo: Praha-Libeň

V obvode stanice Praha-Libeň bol zachytený stroj 162.047-5. Spoločnosť mu robil iný "bzučivý" rušeň - "čmeliak" 770.037-0.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.07.1994
Místo: Praha-Libeň

Do Prahy-Libně vchádza spešninová "raketa" dopravovaná rušňom 162.046-7. Vľavo je potom patrný rušeň r. 770, v roli tzv. "Tygra" - dieselové dispečerky.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.07.1994
Místo: Praha-Libeň

"Pražská dvojka" 150.018-0 zachycená v Praze Libni s rychlíkem mířícím do Košic. Pro zajímavost můžeme uvést, že tyto stroje zajížděly dlouhé období až do ukrajinského Čopu. Býval to jejich nejdelší výkon.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.08.1995
Místo: Praha-Libeň

Ve stanici Praha Libeň byl zachycen "zlobící" stroj 771.063-5. Strojvedoucí mu musel ručně přidat palivo. Dnes  je stanice Praha Libeň úplně "jiná" a "čmeláci" zde také nejezdí.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.08.1995
Místo: Praha-Libeň

Ve stanici Praha-Libeň byla při najíždění na soupravu nákladního vlaku zachycena "zamračená" 751.007-6.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.08.1995
Místo: Praha-Libeň

S nákladním vlakem vyčkává v Praze-Libni na návěst dovolujíci jízdu lokomotiva 123.001-0.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 26.10.1995
Místo: Praha-Libeň

"Peršing" 162.036-8 bol zvečnený v Praze-Libni spolu s lokomotívou 123.002-8, ktorá bola nasadená na dispečerskom výkone E8.