Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.01.1984
Místo:
Praha-Hrabovka
Poslední zástupkyně své řady, lokomotiva E499.1061 zachycená během posunu s osobními vozy v Praze-Hrabovce.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
20.09.1998
Místo:
Praha-Hrabovka
Lokomotiva řady 363 Českých Drah natřená v tehdejším barevném schématu této řady u Železníc Slovenskej republiky byla ke spatření v provozu v závěru roku 1998. Jednalo se o "Eso" 363.066 DKV Praha, opravené v ŽOS Vrútky na přelomu let 1997 a 1998 po vážném poškození, ke kterému došlo ve stanici Leopoldov, kde 8. 8. 1997 ve 2:50 hodin při jízdě s odklonovým ER 31224 "Hornád" narazilo v obvodu St. 2 rychhlostí 86 km/h na ve vlakové cestě zapomenutou laminátku 240.041. Na snímku pořízeném 20. 9. 1998 na koleji "Pod zdí" na Hrabovce, se po výjezdu z ještě funkčního depa na pražské Masaryčce, chystá odjet po spojovací trati z Hrabovky na Hlavní nádraží, na jedem ze svých prvních výkonů po návratu z opravy po výše zmíněné nehodě. Nutno jen dodat že i když pluhy v "slovenské" barevné kombinaci mu byly po pár měsících přetřeny u nás obligátní žlutou barvou, i tak zahájil stroj 363.066 epochu nátěru "čáry ponoru" v barvě slonové kosti u řady 363 Českých Drah.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.07.1999
Místo:
Praha-Hrabovka
843.009-2 + 043.003 + 943.004 na cestě do Rakovníka. Snímek byl pořízen v Praze-Hrabovce, před odjezdem na "Masaryčku".
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.08.1999
Místo:
Praha-Hrabovka
Lokomotiva 749.140-0 byla zachycena na dnes již neexistující spojce v Praze-Hrabovce.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.03.2000
Místo:
Praha-Hrabovka
Neopakovateľný pochmúrny záber odstaveného rušňa 181.064-7 vznikol v marci 2000 v Praze-Hrabovce.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.03.2000
Místo:
Praha-Hrabovka
Stroj 141.044-8 v Praze na Hrabovce při posunu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací