Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
13.08.1982
Místo:
Praha-Hostivař
Poblíž stanice Praha-Hostivař projížděla v čele nákladního vlaku značně omšelá "zamračená" T478.1230, která měla toho dne roli dispečerské T2 ( "druhého tygra" ).
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.07.1990
Místo:
Praha-Hostivař
Počas služby v nákladnej doprave bola v Praze-Hostivaři zachytená lokomotíva 141.051-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.06.1995
Místo:
Praha-Hostivař
Opět v roli nákladní dispečerky (V1) byla lokomotiva 752.002-6 zvěčněna v čele nákladního přetahu ve stanici Praha-Hostivař.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.06.1995
Místo:
Praha-Hostivař
Na nádraží Praha-Hostivař byla zachycena "zamračená" 751.028-2 v netradičním nátěru. Zastávala toho dne roli dispečerské lokomotivy V2.
Autor:
Viktor Kvarda
Datum:
29.09.2000
Místo:
Praha-Hostivař
Stroj 181.092-8 byl s nákladním vlakem zastižen ve stanici Praha-Hostivař.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
00.09.2006
Místo:
Praha-Hostivař
Ke dni 1.12.1994 byla zamračená 751.218-9 úředně přeznačena na nové označení 749.218-4. V té době se ovšem ještě nacházela v ŽOS Česká Třebová, kde podstupovala rekonstrukci na elektrické vytápění vlakových souprav. Ta byla dokončena 17.2.1995 vykonáním nové technicko - bezpečnostní zkoušky, po kterém se vrátila do svého domovského depa v Praze Vršovicích. Na snímku za září 2006 je zachycena na ještě nekoridorovém nádraží Praha-Hostivař, kde v rámci dispečerského výkonu S13 asistovala během napěťových zkoušek.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
07.09.2006
Místo:
Praha-Hostivař
Ještě v roce 2006 v příměstské dopravě na trati mezi Prahou a Benešovem vládly letité jednotky řad 451 a 452. Dokládá to i snímek pořízený 7. září 2006, když ve stanici Praha Hostivař zastavil osobní vlak do Benešova, vedený vozem 452.013. Ten byl v té době v provozu už 33 let a pět měsíců, neboť svoji TBZ absolvoval 12.4.1973, a do jeho zrušení mu zbývalo ještě necelých šest let, když zrušen byl ke dni 15.5.2012.
Autor:
Petr Malý
Datum:
29.09.2006
Místo:
Praha-Hostivař
Ve stanici Praha-Hostivař čekaly na své další nasazení stroje 163.010-2 a 163.038-3. Oba pak prošly rekonstrukcí na stroje řady 363.5 a to 363.527-3 a 363.513-3.