Autor:
Viktor Kvarda
Datum:
16.06.1989
Místo:
Poprad-Tatry
Několik desítek metrů před cílem prověří 65 ‰ klesání jednotku 420.952-4 (ex.EMU89.0002).
Autor:
Viktor Kvarda
Datum:
16.06.1989
Místo:
Poprad-Tatry
Ještě asi rok a půl budou muset cestující přetrpět nepohodu těchto nástupišť TEŽ, na snímku se představují jednotky 420.952-4 (ex.EMU89.0002) a na vzdálenější koleji 420.960-7 (ex.EMU89.0010).
Autor:
Viktor Kvarda
Datum:
16.06.1989
Místo:
Poprad-Tatry
Ještě několik let po přeznačení na řadu 420 bylo možné na jednotkách vidět napatronované původní označení, na snímku 420.959-9 (ex.EMU89.0009) čeká na další výkon u starého nástupiště Tatranských elektrických železnic.
Autor:
Viktor Kvarda
Datum:
17.06.1989
Místo:
Poprad-Tatry
Staré nástupiště TEŽ v Popradě a jednotky 420.953-2 (ex.EMU89.0003) a blíže k fotografovi 420.959-9 (ex.EMU89.0009).
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
27.08.1989
Místo:
Poprad-Tatry
Ve stanici Poprad-Tatry se k odjezdu chystá osobní vlak do Tatranské Lomnice, který byl veden místním motorovým vozem 851.031-5, na němž byly stylově vylepšeny poziční světla.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
28.08.1989
Místo:
Poprad-Tatry
Ještě původně označená bobina E499.0054 ve stanici Poprad-Tatry na konci letních prázdnin v roce 1989.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
25.01.1990
Místo:
Poprad-Tatry
Domáca 820.025-5 bola 25.1.1990 zachytená na stanici v Poprade.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
25.01.1990
Místo:
Poprad-Tatry
V Popradě čeká na další nasazení v těžké nákladní dopravě dvojice "rakaní", kdy snímku vévodí E669.2041.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací