Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
29.05.1984
Místo:
Poprad-Tatry
Typický obrázek z Popradu. Stroj E669.3028 se chystá na rozjezd těžkého nákladního vlaku, kterému provede postrkovou službu.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
29.05.1984
Místo:
Poprad-Tatry
Spíš dokumentační snímek stroje E499.0021 pochází z Popradu.
Autor:
Dušan Kelo
Datum:
00.00.1987
Místo:
Poprad-Tatry
V roce 1987, kdy stále ještě vládla tuhá zima, zvěčnil autor ve stanici Poprad bobinu E499.0019. Ta se právě chystala k odjezdu s vlakem R 213 "Rákoczi".
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1988
Místo:
Poprad-Tatry
Snímka nalešteného a do dnešných dní zachovaného "pomaranča" 775.016-9 vznikla v Poprade na pracovnom vlaku, čo boli pre popradské stroje tohto radu typické, i keď trochu bizarné výkony.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1988
Místo:
Poprad-Tatry
Zánovní "peršing" E499.3049 zastavil s rychlíkem ve stanici Poprad-Tatry.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.11.1988
Místo:
Poprad-Tatry
Pod kulisou rozostavanej výpravnej budovy stanice Poprad-Tatry pózovala "rakaňa" E669.3006.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.11.1988
Místo:
Poprad-Tatry
Okolo areálu popradského depa tlačí postrkový stroj E669.3007 nákladný vlak na Štrbu.
Autor:
Viktor Kvarda
Datum:
16.06.1989
Místo:
Poprad-Tatry
První sériová Tatrovka, 420.952-4 (ex.EMU89.0002), přejíždí nedaleko svého domovského depa most přes hlavní trať Košice - Žilina.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací