Autor:
Martin Zeman
Datum:
16.5.2005
Místo:
Plzeň seř.n.
Dlouholeté unifiky 742.067-2 + 742.069-8 nasazované na plzeňskou 4. a 5. zálohu v obvodu seřaďovacího nádraží, vytahují ze směrové koleje seřazený vlak směrovaný do Prahy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.08.2006
Místo:
Plzeň seř.n.
Rušeň 701.471-5 zo SDC Plzeň (ex 701.671-0, ex 700.668-7, ex T211.0158?), nesprávne (duplicitne) označený starým číslom a známy najmä bizarne "vytuningovaným" výfukom, postával v Plzni.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
20.09.2007
Místo:
Plzeň seř.n.
Na 53. koleji plzeňského seřazovacího nádraží čeká škodovácká 740.534-3 čerstvě po dílnách a v novém laku tehdejšího majitele Viamont a.s. v čele ranního Pv 89702 na povolení k odjezdu do závodu.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
06.07.2008
Místo:
Plzeň seř.n.
Krásně olezlý jezevec 210.016-2 coby 3.záloha odstupuje od soupravy nákladního vlaku ze 107.koleje plzeňského ranžíru přes "kopec", aby se následně vrátil nahoru ke "dvacítce",kde bude provádět další posun.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
07.03.2009
Místo:
Plzeň seř.n.
"Jezevec" 210.047-7 nasazený na výkonu třetí zálohy obsluhoval v době pořizování snímku plzeňskou teplárnu. Právě tam odvezl další várku uhlí, aby následně vytáhl prázdné vozy k opětovné nakládce.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
31.12.2009
Místo:
Plzeň seř.n.
Silvestrovská směna na staniční myčce s lokomotivou 750.253-7. Dopolední chvilka při čekání na výjezd se soupravou do osobního nádraží umožnila pořídit dokumentační snímek. Staniční myčka v Plzni byla zavedena jako provizorní. Toto provizorium ovšem trvá už 30 let.
Autor:
Petr Kraft
Datum:
11.01.2013
Místo:
Plzeň seř.n.
Lokomotiva 721.222-8, takzvaná šroťácká, zapůjčená do kovošrotu TSR Plzeň, přejíždí ze 103. koleje pod hrbem na 109., aby poté zajela do DKV Plzeň na víkendové odstavení.
Autor:
David Prause
Datum:
21.04.2014
Místo:
Plzeň seř.n.
Na později v rámci rekonstrukce odstraněné 111. koleji se odstavovaly motorové lokomotivy nákladní dopravy plzeňského pracoviště. Autor tak zdokumentoval "konvoj tranzistorů" v čele s 742.206-6, dále pak stroje čísel 284 + 385 + 393 + 420 + 397 + 300 + 397 + 033 + 254 + 440.