Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
05.03.1994
Místo:
Plzeň hl.n.
Je "čtvrt na tři" odpoledne dne 5. března 1994. V Plzni hlavním nádraží vidíme na 4. koleji vlak EC 50 Karlštejn. Ten právě přivezla z Prahy zánovní lokomotiva 363.170-2.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
24.06.1994
Místo:
Plzeň hl.n.
742.632-3 (ex T466.2413) bola zachytená na hlavním nádraží v Plzni.
Autor:
Bridell
Datum:
10.01.1995
Místo:
Plzeň hl.n.
Z důvodu vysokého správkového stavu brejlovců řady 754, musely být na jeden z EC vlaků vystaveny stroje 753.060-3 (přípřežní) a 750.253-7 (vlaková), která zajistila topení. Na snímku je vidíme v Plzni po přepřahu od esa řady 363, před svou cestou do Furt im Waldu.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
03.02.1995
Místo:
Plzeň hl.n.
Dalším strojem z plzeňské flotily řady 750 byl stroj čísla 363. Na snímku ho vidíme v Plzni hl.n. na 17. koleji na západě na postrku dělnického osobního vlaku do Nýřan.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
03.02.1995
Místo:
Plzeň hl.n.
"Zelená patra" na osobních vlacích mezi Plzní a Prahou jsou dávno minulostí. Stejně tak v Plzni nepotkáme ani stroj 363.118-1. Snímek byl pořízen na páté koleji pod původní lávkou.
Autor:
David Prause
Datum:
08.07.1995
Místo:
Plzeň hl.n.
Oprýskaná 753.060-3 čaká spolu s o niečo reprezentatívnejšie vyzerajúcou "kolegyňou" 753.406-8 v Plzni na ďalší výkon v nákladnej doprave na trati do Domažlic.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.07.1995
Místo:
Plzeň hl.n.
V čele mezinárodního vlaku z Prahy do sousedního Německa se rozdjížděla lokomotiva 754.059-4. Jak je dobře patrné ze snímku, autor ji zdokumentoval po přepřahu od stroje řady 363, který v Plzni hl.n. odstoupil.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.07.1995
Místo:
Plzeň hl.n.
Přímo v Plzni zachytil autor snímku udržovanou "laminátku" 240.066-1. Ta zde čekala na svůj další provozní výkon.