Autor:
Josef Mandys
Datum:
29.09.1990
Místo:
Plzeň hl.n.
Po dílenské opravě a v novém nátěru se ukázala na plzeňském hlavním nádraží domácí lokomotiva 771.080-9 (T669.1080), která měla 29.9.1990 službu na manipulačním vlaku.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
"Loďák" 831.134-2 bol so svojím osobným vlakom do Klatov zvečnený vo východiskovej stanici.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
Známa plzěňská "trojka" 753.073-6 bola zachytená v Plzni hl.n. v júni roku 1993.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
Takto byla v "zapadlém koutu" plzeňského hlavního nádraží na tzv. lobezských kolejích nějakou dobu odstavena část z šedesáti nových strojů poslední výrobní série, 40 strojů pořadových čísel 61 - 100. Nakonec je České dráhy odebraly a v průběhu roku 1995, byly po více než třech letech od vyrobení uváděny do provozu. Nové stroje se tak objevily v depech v Ústí nad Labem v České Třebové. Na snímku autora vidíme jako první lokomotivu 163.083-9, za ní pak stroje inv. čísel: 085 + 084 + 081 + 080 + 079 + 082 + 090 + 098 + 097 + 100 + 099 + 101.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
Takto byla v "zapadlém koutu" plzeňského hlavního nádraží na tzv. lobezských kolejích nějakou dobu odstavena část z šedesáti nových strojů poslední výrobní série, 40 strojů pořadových čísel 61 - 100. Nakonec je České dráhy odebraly a v průběhu roku 1995, byly po více než třech letech od vyrobení uváděny do provozu. Nové stroje se tak objevily v depech v Ústí nad Labem v České Třebové. Naproti konvoji lokomotiv stála v mezeře například 163.087-0.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
Jedno z deseti zdických "nákladních" es - 363.079-5 zastrčené na poslední zatrolejované koleji v jižní části stanice Plzeň hl.n. Zdické stroje byly dobře rozpoznatelné díky svým typickým domovských tabulkám.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
V Plzni jezdívalo několik brejlovců ve zvláštní kombinaci výrobního nátěru se širokým žlutým pruhem po obvodu skříně. jJedním z nich byl dodnes existující stroj 750.330-3. Na snímku ho vidíme na druhé koleji hlavního nádraží.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
Odpolední posilový "dělnický" osobní vlak z Plzně do Nýřan. Stroj čísla 006 původně dodán do Bratislavy, následně předán do Plzně. Na snímku jako "navrátilec" po jedenáctilé službě v depu Cheb. Dnes ( 2016 ) je po modernizaci a je dlouhodobou stálicí v PJ Klatovy.