Autor:
Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum:
00.00.1989
Místo:
Plzeň hl.n.
Zajímavě kosmeticky doladěná lokomotiva 363.126-4 posunuje na svůj další vlak v Plzni v hlavním nádraží naproti "POLu". Zkratka POL znamená provozní ošetření lokomotiv.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.02.1989
Místo:
Plzeň hl.n.
Lokomotiva 753.081-9 čeká na svůj odjezd na nádraží v Plzni. Z Gottwaldova nádraží se už 11. ledna 1990 stalo Plzeň – hlavní nádraží. Lokomotiva se v závěru roku 1993 stala "elektricky topící" a nově označená jako 750.081-2.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
28.02.1989
Místo:
Plzeň hl.n.
V posledný februárový deň roku 1989 asistovala T334.0057 pri opravách trolejového vedenia na Gottwaldovom nádraží v Plzni.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.02.1990
Místo:
Plzeň hl.n.
Ve stanici Plzeň byl pořízen snímek lokomotivy 753.078-5. Stroj byl předán po vyrobení do LD Plzeň 31. května 1973. Západním čechám zůstal věrný celou provozní kariéru i po rekonstrukci na řadu 750 v roce 1993. Elektricky topící ( 750.078-8 ) sloužil především v depu Klatovy. V závěru provozního života pak zaskakoval za řadu 754 na trati z Plzně do Domažlic.
Autor:
David Prause
Datum:
12.05.1990
Místo:
Plzeň hl.n.
Klatovský "žhavák" 830.187-1 byl zachycen odstavený v Plzni na hlavním nádraží, kde čekal na čas odjezdu svého osobního vlaku zpět do Klatov. Ješte tentýž rok byl vůz podroben rekonstrukci na řadu 831.
Autor:
David Prause
Datum:
12.05.1990
Místo:
Plzeň hl.n.
Začátkem devadesátých let se to na plzeňském hlavním nádraží trojkovými brejlovci jen tak hemžilo. Tenhle čísla 753.134-6 přijel s osobním vlakem z Klatov.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.07.1990
Místo:
Plzeň hl.n.
Od 22. července 1976 se stala lokomotiva T478.3314 "plzeňskou stálicí". V rámci Plzně sloužila také ve Zdicích ( 1992 ) nebo v Klatovech. Rekonstrukce na řadu 750 se lokomotiva dočkala v roce 1992 ( ŽOS Zvolen ). V roce 2010 byla v CZ LOKO Česká Třebová předána na rekonstrukci na řadu 753.7.
Autor:
Pavel Šiška
Datum:
30.07.1990
Místo:
Plzeň hl.n.
Snímek z hlavního nádraží v Plzni. Nový stroj 363.175-1 rozjíždí svůj vlak ( Ex 250 ) směrem do Chebu. Tuto lokomotivu hned po zařazení do provozu začali zajíždět kolegové Pavel Šiška, Pavel Hřích, František Zikula a Jiří Bruna. Ti byli společně zařazeni ve skupině ES 1.