Autor:
Jan Novotný
Datum:
01.11.2011
Místo:
Plzeň hl.n.
S "dělnickým" osobním vlakem do Klatov byla na plzeňském hlavním nádraží vyfocena domácí 242.263-2. Snímek ji ukazuje ještě na původní šesté koleji východní části, která se o pět let později změnila k nepoznání.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
01.11.2011
Místo:
Plzeň hl.n.
Na plzeňském hlavním nádraží se k odjezdu chystal osobní vlak 8909 a v jeho čele byl domácí "plecháč" 242.266-5.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
14.01.2012
Místo:
Plzeň hl.n.
Lokomotiva 210.055-0 posunovala na 6.koleji západní části plzeňského hlavního nádraží. To naznačuje, že ji autor vyfotografoval v roli 2.zálohy.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
24.07.2012
Místo:
Plzeň hl.n.
Někdejší lokomotiva S499.0220 byla vyrobena ve Škodě Plzeň v rámci třicetikusové série lokomotiv typu 73E1, které mezi srpnem a květnem 1975 zamířily pod označením S 499.0201 až 0230 do depa Plzeň. Na snímku z 24. července 2012 je stroj 242.220-2 zachycený ve stanici Plzeň hlavní nádraží.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
02.07.2013
Místo:
Plzeň hl.n.
Přestávku před přepřahem rychlíku do Klatov využil autor ke zdokumentování stroje 242.249-1 ve stavu před dílenskou opravou.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.07.2013
Místo:
Plzeň hl.n.
Při nedostatku provozních lokomotiv 363 WTB je možné v čele osobních vlaků mezi Plzní a Berounem vídat i stroje řady 362. Stejně tak tomu bylo i v červenci roku 2013, kdy se reklamní stroj 362.110-9 objevoval jako záskok v oběhu pro stroje 363 WTB.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
06.09.2013
Místo:
Plzeň hl.n.
Lokomotiva 363.108-2 vyčkávala na odjezd s osobním vlakem do Berouna. Zvěčněna byla na třetí koleji plzeňského hlavního nádraží.
Autor:
Miroslav Kouba
Datum:
30.09.2013
Místo:
Plzeň hl.n.
V roli staniční zálohy se potkal "jezevec" 210.058-4 s dvojčetem "laminátek", kde přípřežní stroj byl 230.079-6 v rekonstruované žst. Plzeň hlavní nádraží.